Facebook пусна новите си AI функции в Marketplace - електронния си магазин, за да отбележи втората годишнина на услугата. Ако потребителите качат снимка на даден продукт, който искат да продадат, интерфейсът ще им предложи автоматично категория и дори ще даде ценови диапазон за стоката.

Това е възможно благодарение на обновените алгоритми, които могат да разпознават какво точно има на снимката. Също така, AI може да сравни продукта с други подобни, за да предостави референция за това какви пари искат останалите продавачи.

Ако пък използвате Marketplace, за да правите покупки, опитайте да направите снимка на нещото, което искате да си купите. Изкуственият интелект ще предложи в този случай най-близките листинги с подобни продукти. В допълнение към тези AI функции, Facebook пусна и опцията за рейтинг на продавачите и купувачите, с цел, разбира се, да бъдат отсети лошите зрънца и сделките да са удовлетворителни и за двете страни.