Office 365 се интегрира с Moodle, ще улеснява обучението

Софтуерни добавки, разработени от Microsoft Open Technologies и Remote-Learner вече осигуряват повече бързина и ефективност за потребителите на open-source системата за управление на обучението Moodle.

Дъщерното дружество Open Technologies на Microsoft и компанията Remote-Learner.net Inc., която е основен партньор за развитието на open-source системата за управление на обучението Moodle са интегрирали Moodle и Microsoft Office 365, с цел да осигурят по-голяма продуктивност за учители и ученици чрез хармонизиране на потребителски имена и пароли, управление на календари и създаване на курсово съдържание, наред с други подобрения на работния процес за образователните институции и други потребители на Moodle.

Office 365 се интегрира с Moodle

Според официалната информация от Microsoft, интеграцията е реализирана чрез специални софтуерни добавки с отворен код на Office 365 и Microsoft Services за Moodle. Те включват интеграция с OneDrive for Business, OneNote и Office 365 Outlook календар. Интеграцията позволява на учениците, преподавателите и корпоративните потребители да влизат в Moodle с един и същ идентификатор (ID), улеснявайки еднократното влизане за образователните институции и други потребители на Moodle с Office 365 акаунти. В допълнение, събитията, създавани в Moodle, ще се съхраняват в личните календари на учителите и учениците в Office 365, което ще им позволи лесно да следят курсовите събития и срокове. Досега преподавателите трябваше да актуализират Outlook календарите си ръчно или да изпращат покани за събития на всеки студент поотделно.

Интеграцията с OneNote позволява на обучителите да създават задачи в OneNote, а учениците да ги изпълняват в цифровото приложение за водене на бележки и да представят своята работа чрез Moodle, като преподавателите могат да дават своите коментари в същия OneNote документ.

С добавките на Office 365 за Moodle се осигурява допълнителна интеграция между двата продукта и се дава възможност на преподавателите лесно да вграждат интерактивни онлайн уроци, създадени в PowerPoint с Office Mix чрез открит стандартен формат, подчертават още от Microsoft. Тези уроци могат да съдържат аудио, видео, цифров ръкопис, интерактивни симулации или оценки. Документите, съхранявани в OneDrive for Business, могат да бъдат свързани автоматично с курсовете в Moodle. Актуализациите на тези документи ще се появяват автоматично във връзките в Moodle, рационализирайки контрола на версиите и опростявайки интеграцията на съдържание, съхранявано в облака.

Версия 1.0 на проекта, който е стартирал през септември миналата година, и е наличен на GitHub под GPLv3, е представена официално от MS Open Tech по време на изложението BETT Show 2015 на 21 януари. Добавките са налични за сваляне и от директорията с добавки на Moodle, чрез Azure-сертифициран ВМ образ и VM Depot.

Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.