“Социална мрежа за влюбени” спечели конкурса NewBornIdeas 2

Приложението 4two ще дава възможност за комуникация само между двамата партньори, които могат да си отправят предизвикателства, да планират съвместни задачи и да си напомнят един за друг.

Социална мрежа за влюбени двойки, интегрирана в мобилно приложение, наречено 4two, и с благородната мисия да помогне на хиляди потребители да имат по-успешни и пълноценни връзки със своите партньори, спечели първото място във второто издание на конкурса NewBornIdeas на VIVACOM.

Финалът се проведе вчера в централата на телекома, а победителите – Стефан Хепт, Мартин Шюнке, Карлос Лайтао, Ясен Живков и Анастасия Дочева, получават голямата награда от 20 000 лева, която включва финансова подкрепа за разработката на приложението, маркетингов бюджет, технически обучения от партньорите на инициативата OnTarget, доживотен лиценз за pCloud бизнес акаунт за целия екип, менторство от страна на топ специалисти на VIVACOM и Start-up фондацията, както и специално представяне на приложението в комуникационните канали на VIVACOM, централно място в магазина за приложения на VIVACOM - VIVA Apps, и 100% от генерираните приходи за една година през операторския билинг за всички покупки в самото приложение.


“Социална мрежа за влюбени” спечели конкурса NewBornIdeas 2

© PCWorld България, pcworld

Според официалната информация, след “много оспорвана битка, поради изключително силната конкуренция между участниците”, експертното жури е излъчило своя фаворит въз основа цялостното представяне на продукта и екипа, както и плановете за реализация и достъпност на представения проект.  

Приложението 4two ще дава възможност за комуникация само между двамата партньори, за отправяне на предизвикателства помежду им и за лесно планиране на съвместни задачи. Освен това приложението ще напомня на потребителите да бъдат във връзка със своите половинки, независимо от това колко е натоварен денят им.

В заключение остана да припомним, че конкурсът NewBornIdeas се провежда за втора поредна година. Инициативата е дългосрочна и има за цел да отличи новаторски идеи за мобилни приложения, които могат да бъдат от полза на родните потребители  в тяхното ежедневие.

Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.