Ако натиснете и задържите някой от табовете, ще получите опцията да го премахнете от лентата или да заглушите известията. Ако например магазинът на Facebook ви притеснява с ненужни известия, ще можете да го накарате да онемее завинаги.
Официален говорител на компанията сподели причините за промените пред колеги от Engadget: "Пускаме нови контроли на навигационната лента, за да направим по-лесно за потребителите свързването с нещата, които наистина ги интересуват, както и да им дадем възможност да ограничат известията, които получават".
По подобие на тестовете, които скриват лаковете в Instagram, този ход от страна на Facebook е признание, че поведението на някои приложения вреди на потребителите или най-малкото ги дразни и не е полезно за тях. Социалната мрежа има и користна цел зад тази промяна - все пак, ако Facebook непрекъснато тормози потребителите си с ненужни известия, има шанс те да използват приложението доста по-рядко.