Samsung започва да научава за рисковете на маркетинг кампаниите, включващи височинни метео балони. Семейство от Мичиган е отрило в задния си двор SpaceSelfie (Космическо селфи) балон, ползван за промотиране на Galaxy S10. Балонът се е разбил на 26-и октомври и не е наранил хора или причинил щети, но кацането не е било меко, както го описва корейската компания.

Системата, ползвана за кампанията не е нито малка, нито проста - балонът е с размер на половин баскетболно игрище. Той трябва да лети на височина 20 километра (технически космосът започва някъде от 100 км) и да събира спиращи дъха снимки на родната планета. Кампанията е била предвидена до 31-и октомври, но лоши атмосферни условия в САЩ са причин за катастрофата.

Raven Industries - компанията, която произвежда тези балони - е прибрала останките, а Samsung се е извинила на семейството за неудобството. Като цяло тази злополука не е сериозен удар по реномето на корейската компания, но показва, че има непредвидени рискове при подобни ПР каскади. Ситуацията можеше да бъде много по-лоша, ако балонът беше наранил някого.