Apple страда от търговската война между САЩ и Китай

Компанията се срива в класацията на топ марки в Поднебесната
Рязък спад в популярността на Apple в Китай показва ново издание на ежегодно проучване на потребителските нагласи в страната, проведено от Prophet и цитирано от Bloomberg. Тази година компанията се класира на 24-то място, след като миналата година беше 11-та. През 2017 г., т.е. точно преди началото на търговската война между САЩ и Китай, Apple бе 5-тата най-популярна марка.

Междувременно китайският гигант Huawei, чието име бе поместено в "черен списък" на американското правителство, се изкачва с две места нагоре до втората позиция. Най-известният бранд в Китай пък е местната услуга за разплащания Alipay.

Проучването показва патриотизма, съпровождащ избора на китайския потребител. Като цяло се отбелязва охлаждане на отношението към американските марки, като особен скок в тази насока отчетен след ареста на Менг Уанжоу, финансов директор на Huawei, в края на миналата година в Канада.
още по темата

Huawei представи новата си серия смартфони Mate 30 (допълнена)

Устройствата идват без услуги от Google
19.09.2019 / 05:29

Гледайте на живо глобалната премиера на Huawei Mate 30

Ще има ли приложения от Google в новия Mate 30 Pro? Ще се продава ли в Европа?
19.09.2019 / 02:40

Huawei няма да продава Mate 30 в Централна Европа?

Новите флагмани на компанията може да не се продават или да се доставят в много ограничени бройки
18.09.2019 / 01:43
Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.