Понастоящем услугата е ограничена до жени в широк диапазон от размери, но в близко бъдеще се очаква да бъдат активирани и услуги за мъже. Не е ясно дали стилистът ще наблегне на любимите ви марки, но пък и не това е основният смисъл. Новата услуга е насочена по-скоро към хората, които нямат време да пазаруват, не знаят откъде да започнат или искат да опитат нещо извън обичайния си вкус и предпочитания.
Тази услуга има шанс да просъществува, тъй като Amazon вече натрупаха сериозен опит в доставките и търговията с дрехи. Компанията не може да се сравнява все още със специализираните магазини на различните марки, но пък може да се възползва от огромния си набор от оферти в своя каталог, за да ви предостави персонализирано преживяване, което много от брандовите магазини не могат. Не е същото като да имате свой моден консултант, но пък може да е достатъчно близко като резултат.
Едно от основните предимства на платформата на Amazon спрямо конкурентните предложения е възможността да визуализирате това, което ще получите.