Не е ясно какъв смисъл носи цифрата 90. Не е изключено това да е броят на сътрудниците в подразделението. Известно е обаче, че екипът се състои от "млади хора с обширни знания в областта на изкуството, а продуктите им ще бъдат ориентирани към младите модни законодатели".
Струва си да се отбележи, че новият бранд е тясно свързан с компанията Meitu, с която Xiaomi сключи договор миналата година. По силата му втората ще пуска устройства на Meitu, активно използвайки нейни технологии, като например такива за разкрасяване на снимки.
По думите на Лей Юн смартфоните от новата марка ще се създават в рамките на концепцията Xiaomi X Meitu AI Aesthetics Lab. По всяка вероятност това означава симбиоза между хардуер на Xiaomi и софтуер на Meitu.

В близко бъдеще се очаква да бъдат представени първите продукти на новия бранд – CC9 и CC9e. Деветката в имената е свързана с годишнината от създаването на Xiaomi. Неотдавна в Мрежата се просмука изображение на CC9 (горе). Ако това, което виждаме на него е вярно, то се задава смартфон с минимални рамки и завъртащ се напред модул с камери. Т.е. за селфита вероятно ще се използва основният сензор на смартфона. На корпуса обаче се вижда надпис Meitu (а не Xiaomi).
Сред особеностите на смартфоните се споменава наличие на тройни камери. Предполага се, че устройствата ще са изградени на базата на вече съществуващи модели на Xiaomi, като например Mi 9.
С появата на новата марка Xiaomi ще разполага общо четири такива. Освен новата CC и своята едноименна такава, компанията продава устройства с брандовете Redmi и Pocophone.