Догодина Lenovo започва да предлага смартфоните си в Европа и САЩ

Според главния изпълнителен директор на Lenovo смартфоните са нова възможност за развитие във времена, когато РС пазарът отбелязва спад.

Lenovo е компания, която няма нужда от представяне в Европа и САЩ, когато става въпрос за РС техника, но в Китай наследникът на IBM е добре познат и със своите смартфони, някои от които са сред първите устройства от този тип, оползотворяващи качествата на Intel Atom процесорите предназначени за този сегмент. А според редица онлайн източници, производителят възнамерява да започне продажби на смартфони на европейския и северноамериканския пазар през следващата година.

Решението изглежда логично, като се има предвид, че Lenovo се радва на успешна търговия със смартфони на китайския пазар. През 2011 г. например компанията е държала 4,1% от пазара на смартфони в Китай, а през 2012 г. контролираният от нея дял е вече 11% - вторият по големина дял след този на Samsung.

Освен в Китай, смартфоните на Lenovo се предлагат също в Индия, Индонезия и Русия, но очевидно компанията смята да опита шансовете си и на най-развитите пазари – тези в САЩ и Европа. Според главния изпълнителен директор на фирмата Янг Юангинг (Yang Yuanging), смартфоните са нова възможност за развитие във времена, когато РС пазарът отбелязва спад.

В същото време, ръководството на Lenovo осъзнава, че излизането на развитите пазари няма да е лесно, а и със сигурност ще бъде свързано с доста разходи за реклама. 

Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.