Слуховете за ребрандирането на Facebook се оказаха истина. Компанията представи новата си корпоративна визия и стратегия, която трябва да разграничи бизнес звеното от всяко индивидуално приложение. За самото лого не може да се каже много - то е просто надпис Facebook с модерен и изчистен шриф и розовеещ цвят. Освен новото лого, потребителите вече ще виждат напис "from Facebook" под приложенията, които компанията притежава, като Instagram, WhatsApp, Oculus и други подобни. Това трябва да направи нещата по-ясни за потребителите и да избегне конфликти на интереси.

Facebook приложението и визията на социалната мрежа остават непроменени. Можете да очаквате ребрандирането в следващите няколко седмици, то ще бъде най-ясно в логата на различните приложения, собственост на Facebook.

Промяната е единствено козметична - всички функционалности и интеграции между различните приложения остават същите. Всичко това не решава основните проблеми на Facebook - например готовността да пуска всякакви рекламни материали в мрежата - дори фалшиви или съмнителни политически кампании, а също така безбройните обвинения в проблеми със сигурността, изтичане на потребителски данни и дори ефектите на собствената криптовалута на компанията - Libra.