Жените в Европа избират семейните технологии

Умните високоговорители, увеличават доверието сред европейците да купуват, използват и притежават потребителска електроника
Повече от половината жени (55%) в Европа споделят, че те поемат лидерството относно технологиите в семейството, показва ново проучване на D-Link. Представителките на нежния пол са тези, които предимно купуват и най-много биха ползвали потребителски устройства. Жените в Италия са най-големите фенове на технологиите в своите домакинства, като повече от половината твърдят, че най-много купуват и използват технологични продукти. Следват жените в Германия и Испания (59%), Франция (54 на сто) и 37% от жените в Обединеното кралство.

Проучването на D-Link, един от лидерите в областта на умния дом и технологиите, установява още, че използването на гласово активирани смарт високоговорители у дома, като Amazon Alexa, Google Home и Apple HomePod, е подсилило доверието на милиони европейци в технологиите. 67% от жените в стария континент са благодарни на своя гласово активиран високоговорител, че им е помогнал да повишат доверието си в технологиите, както и това на останалите членове на техните семейства.

Изследването обхваща потребители от Обединеното кралство, Франция, Италия, Германия и Испания и разкрива, че днес повече от 480 милиона европейци (65%) притежават или планират да закупят в близко бъдеще високоговорител, който се активира чрез глас. От тях над 61 на сто са жените, които притежават или планират да закупят гласово активиран високоговорител в близко бъдеще.

Освен че изграждат доверие в технологиите, преобладаващите три четвърти от населението в Европа (72%) споделя, че техните смарт високоговорители с гласово активиране подпомагат ежедневието им по някакъв начин – включително 70% от жените на стария континент.

Половината от европейците (50%) са благодарни на своите гласови смарт помощници, че им спестяват време, а същият процент (50 на сто) вярват, че тяхното устройство им помага да изпълняват по-лесно ежедневните си задължения. Около една трета от жителите на Европа (33%) се радват на по-спокойна домашна атмосфера и твърдят, че техните Amazon Alexa, Google Home Assistant или Apple Homepod правят определени ситуации по-малко стресиращи.

При проучване на най-честите причини за използване на смарт високоговорителите с гласово активиране D-Link установява, че повечето европейци (71%) ползват техните устройства главно за да слушат музика, радио или подкасти. Следват проверка на прогнозата за времето (57 на сто), използване като будилник или таймер (52%), проследяване на последните новини и текуща информация (52%) и задаване на забавни въпроси (41 на сто).

Двама от всеки петима европейски граждани (42%) използват своя гласово активиран смарт високоговорител в комбинация с други умни устройство за дома, като например умни контакти, рутери, камери за сигурност и устройства за установяване на течове.

"Тези резултати показват влиянието, което технологиите и потребителската електроника оказват върху съвременния дом. От смарт устройства, които правят домовете по-безопасни и сигурни, до технологии, които позволяват контрол над жилищата ни, където и да се намираме, през устройства, които можем да управляваме чрез използването на нашите гласове ¬- потребителските технологии наистина променят динамиката на дома – и извън него – за по-добро", коментира Кевин Уен, президент на D-Link Европа.
още по темата

TP-Link пуска на пазара Wi-Fi 6 рутер AX6000

Компанията представи и достъпната Whole Home Mesh Wi-Fi система Deco E3
01.11.2019 / 04:17

Смарт очила ще помагат при липсата на концентрация

Те ще потъмняват, когато се разсейвате
30.10.2019 / 11:32

Хай-тек джаджи за домашни любимци

Най-добрите и най-технологично окомплектовани тракери, хранилки, игри и други хай-тек джаджи
23.09.2019 / 11:00

Amazon ще предлага моден асистент

Personal Shopper дава достъп до стилист, който избира дрехи според вашите вкусове
01.08.2019 / 11:36
Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.