"Като цяло потребителите с по-голям брой последователи винаги са виждали по-малко реклами. Наскоро ние променихме нашия подход, така че рекламите да се показват на всички, които използват Twitter. В резултат на това някои от потребителите могат да забележат, че виждат повече реклами", коментира говорителят на социалната мрежа.
Новината идва точно, след като бяха обявени ниските финансови резултати на компанията, според която причината е в рекламните продукти, включително някои притеснителни практики за управление на данните. Twitter обикновено иска разрешение от своите потребители да споделя информация за вида на тяхното устройство, Wi-Fi връзката и операционната система. Но опцията не работеше правилно и в крайна сметка тези данни отиваха при рекламодателите дори когато не трябваше.
Сега проблемът е разрешен, но компанията трябва да намери начин как да привлича рекламодателите, които искат да таргетират ценните потребители или с други думи онези, които са склонни към харчене на пари за техните продукти. Социалната мрежа все още работи по дългосрочно решение и според нея проблемите могат да се пренесат и в следващото тримесечие.