В Instagram вече можете да пазарувате с добавена реалност

От днес редица марки, които продават своите продукти директно в Instagram, ще могат да добавят нова опция – пробване на артикулите чрез добавена реалност, пише Mashable. Първоначално новата опция ще бъде ограничена до козметични продукти и очила, но социалната мрежа планира впоследствие обхватът да се разшири.

Идеята е да се използва добавената реалност, за да се помогне на Instagram потребителите да видят как конкретни типове продукти им стоят, преди да ги купят. Технологията зад новата функционалност е същата Spark AR платформа, която се използва при ефектите на камерата в Instagram и при AR рекламите на Facebook.

Потребителите на Instagram ще могат да използват опцията по два начина. На първо мяст, когато една марка тагне продукт в публикация, потребителите ще могат да го пробват чрез AR филтър, преди да го добавят в количката си.

От социалната мрежа обаче се надяват потребителите да споделят също така своето AR изживяване в Stories, които също ще бъдат свързани с оригиналния продукт. По този начин брандовете ще могат да получат доста по-голяма популярност.

Новата опция обаче е още един знак, че Instagram навлиза повече в сферата на електронната търговия. Макар че засега малък брой марки могат да използват оригиналните функции за пазаруване на приложението (а дори по-малко са тези, които могат да използват AR пазаруването), търговията е изключително важна част от платформата. Освен това от Facebook подчертават, че виждат търговията като един от "големите залози" на Instagram за бъдещето.

В допълнение за различните марки Instagram отдавна е стратегически важен, дори преди приложението да предложи свои собствени канали за пазаруване. "Instagram е толкова важна платформа за откриване на продукти, особено такива за разкрасяване. Кристално ясно е, че Instagram влияе на продажбите независимо дали това се случва онлайн или офлайн", коментира Дина Фиеро, вицепрезидент "Глобална дигитална стратегия" в Nars Cosmetics - един от първите партньори за пазаруване на социалната мрежа.
още по темата

Facebook няма да криптира съобщенията, търси други начини за повече сигурност

Това се налага заради възможни рискове, свързани със защитата на децата онлайн
28.10.2019 / 11:34

Twitter е показвал повече реклами на по-малко популярните потребители

Компанията винаги е облагодетелствала потребителите с повече последователи
25.10.2019 / 11:30

Вече можете да контролирате споделянето на данни с трети приложения в Instagram

Ще знаете повече какво иска дадено приложение и лесно ще можете да му откажете достъп до данните си
16.10.2019 / 12:45

Apple ще представи умни очила през 2020 г.?

Според анализатор компанията възнамерява скоро да започне тяхното производство
10.10.2019 / 06:24
Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.