Потребителите на YouTube вече могат да пробват гримове онлайн

Новата функционалност с добавена реалност ще бъде пусната още през лятото
YouTube скоро ще ви позволи чрез добавена реалност да пробвате гримовете, които се показват и препоръчват в популярните клипчета, пише Digital Trends. С AR Beauty Try-On ще можете наистина да видите кои цветове ви отиват и след това да си купите съответния продукт през линк към страницата на бранда. От Google обявиха новата функционалност във вторник и заявиха, че тя ще бъде достъпна за рекламодателите, потребителите и компаниите още през лятото. Очаква се опцията да работи в съществуващото приложение на YouTube, така че вероятно ще бъде доста лесна за използване.

Това е голяма новина за влогърите в YouTube, с които компаниите за козметика искат да си сътрудничат. Миналата година видео клиповете в YouTube, посветени на темата за красотата, достигнаха над 169 млн. гледания. По-успешните влогъри в сферата имат милиони последователи като Yuya с над 23 млн. и Jeffree Star с над 15 млн. потребители.

Макар че подобни технологии не са новост, вкарването на добавената реалност в козметичната индустрия може да промени значително потребителското изживяване онлайн. Брандовете, които си партнират с AR Beauty Try-On, ще могат да се включат по-бързо в тези успешни кампании на влогъри и съответно да проследяват своите резултати в реално време.

Спонсорираното съдържание не само помага на брандовете да изкарват пари, но и позволява и на влогърите да печелят от партньорството. Само за миналата година приходите на Jeffree Star от партньорства с компании са били 18 млн. долара.

Макар че подобно съдържание всъщност е форма на реклама, то по-малко се забелязва от потребителите на социалните мрежи. В YouTube има много други приложения за добавена реалност, а техният брой в бъдеще ще продължи да се увеличава с подобряването на самата технология. Най-вероятно следващата стъпка ще бъде да се даде възможност на потребителите да пробват и дрехи онлайн.
още по темата

Nike ще използва AR, за да ви каже кой е правилният номер маратонки за вас

Новата функционалност ще бъде достъпна това лято в Nike App
09.05.2019 / 04:27

Facebook представи план как ще направи изкуствения си интелект по-толерантен

Компанията учи машините да работят за всички еднакво, независимо от цвета на кожата
02.05.2019 / 11:50

L’Oreal и Facebook си партнират в проект за виртуално пробване на гримове

Опцията ще стартира с марки като NYX and Urban Decay.
10.08.2018 / 02:36
Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.