Това е голяма новина за влогърите в YouTube, с които компаниите за козметика искат да си сътрудничат. Миналата година видео клиповете в YouTube, посветени на темата за красотата, достигнаха над 169 млн. гледания. По-успешните влогъри в сферата имат милиони последователи като Yuya с над 23 млн. и Jeffree Star с над 15 млн. потребители.
Макар че подобни технологии не са новост, вкарването на добавената реалност в козметичната индустрия може да промени значително потребителското изживяване онлайн. Брандовете, които си партнират с AR Beauty Try-On, ще могат да се включат по-бързо в тези успешни кампании на влогъри и съответно да проследяват своите резултати в реално време.
Спонсорираното съдържание не само помага на брандовете да изкарват пари, но и позволява и на влогърите да печелят от партньорството. Само за миналата година приходите на Jeffree Star от партньорства с компании са били 18 млн. долара.
Макар че подобно съдържание всъщност е форма на реклама, то по-малко се забелязва от потребителите на социалните мрежи. В YouTube има много други приложения за добавена реалност, а техният брой в бъдеще ще продължи да се увеличава с подобряването на самата технология. Най-вероятно следващата стъпка ще бъде да се даде възможност на потребителите да пробват и дрехи онлайн.