Facebook вдига част от забраните над рекламите на блокчейн

Facebook облекчава част от ограниченията върху блокчейн реклами. От 8-и май социалната мрежа няма да изисква предварително одобрение за реклами, свързани с блокчейн новини, обучения и всякакви събития, свързани с криптовалути. И докато рекламодателите все пак ще трябва да получат зелена светлина за промотиране конкретно на криптовалути, новите правила ще помогнат за повече публичност на самата технология, която стои зад тях.

Компанията все още има забрана върху реклами за ICO и бинарни опции. На 5-и юни Facebook ще забрани и "договори за разлики" - сложен финансов продукт, който обикновено се свързва с етично съмнителни практики.
Социалната мрежа обяснява, че е отпуснала хватката върху блокчейн технологията, след като дълго време е проучвала нейната ефективност и полезност. Това действие идва малко след новината, че Facebook работи върху собствена крипто платформа, която ще може да се използва за прехвръляне на реални средства. Облекчаването на ограниченята за реклами на блокчейн цели да покаже, че Facebook не блокира конкуретни трети страни от промотиране на техните варианти на технологията.

още по темата

Криптовалутата на Facebook може да бъде пусната този месец

Служителите на компанията дори ще имат избор да получават заплатата си в дигитален кеш
06.06.2019 / 10:47

Google ще забрани блокирането на реклами в браузъра Chrome?

Новият манифест на Chrome може да усложни борбата с нежеланото съдържание
25.01.2019 / 06:35
Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.