Японски таксита ще използват лицево разпознаване, за да ви показват персонализирани реклами

Готови ли сте за такова бъдеще?
В епохата на Uber сме свикнали таксита, на които се возим, да ни познават. Но може би не сме готови все още за това, което нов стартъп прави в Япония. Premium Taxi Vision използва технология за лицево разпознаване, за да идентифицира ключови характеристики (възраст, пол и т.н.) на пътниците и след това да им предлага подходящи за тях реклами, пише Digital Trends.

Положителното в случая е, че като всички останали модерни рекламни кампании няма да виждате нещо, което не ви интересува. От друга страна обаче все пак ще бъдете заливани с реклами, докато пътувате. И разбира се, привържениците на неприкосновеността на личните данни вероятно няма да са особено щастливи върху тях да се използва технология за лицево разпознаване.

Към момента новата услуга все още не е пусната. "Ние създадохме функционалността, за да определим конкретни характеристики от снимки на пътници за потенциално бъдещо оптимизиране на рекламите. Но към момента тази опция не е активирана и рекламното съдържание не е персонализирано", отбелязва говорителят на компанията.

Той допълва, че засега не могат да коментират подробности около технологията или бъдещите си планове. "Можем да споделим, че технологията за определяне на характеристиките на пътниците е от друга компания, но не можем да разкрием повече детайли", отбелязват от Premium Taxi Vision.

По отношение на личната информация от компанията изтъкват, че за тях е изключително важно правилно да работят с подобни данни и те ще спазват насоките, формулирани Министерство на вътрешните работи и комуникациите и Министерството на икономиката,търговията и индустрията на Япония. Освен това потребителите ще имат възможността да изключват екраните по време на пътуването си.

Като цяло това е една интересна концепция и без съмнение Premium Taxi Vision не е единствената компанията, която използва технология за лицево разпознаване. Подобни решения се прилагат и от търговците на дребно за всякакви цели: от рекламиране до сигурност.
още по темата

LIKU е корейски робот, който обещава да запълни празнината в сърцето ви

Поредният кибер, екипиран с тон технологична емпатия, ще дебютира на MWC след броени дни
14.02.2019 / 10:40

Скоро ще можете да отключите автомобила си с лицево разпознаване

Apple публикува патент за мобилна биометрична автентикация
13.02.2019 / 12:22

Apple работи по 3D камери, използващи лазер

Подобренията може би ще бъдат представени в iPhone през 2020
31.01.2019 / 11:13

10-годишното предизвикателство на Facebook – дали е просто невинно меме?

Или снимките се използват за обучаване на изкуствен интелект
25.01.2019 / 05:39
Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.