YouTube и National Geographic подготвят три VR поредици

Първият проект се нарича The Okavango Experience и ще отведе зрителите на пътешествие по делтата на река Окаванго
National Geographic и YouTube започват съвместна работа по три проекта, свързани с виртуална реалност (VR), първият от които ще дебютира съвсем скоро - на 11-и декември. VR сериите ще разширят вече доста обемната колекция от подобно съдържание в най-популярната мрежа за видео споделяне.

"National Geographic винаги се стрреми да прекрачи границите на визуалното", казва Джена Пайръг - старши директор в компанията. "Очакваме с нетърпение да започнем съвместна работа с YouTube, която ще ни позволи да останем начело в индустрията в крак с последните технологични новости".

Първият проект се нарича The Okavango Experience и ще отведе зрителите на пътешествие по делтата на река Окаванго в Африка - дом на голямо разнообразие от диви животни - слонове, лъвове и стотици видове птици. Всеки епизод проследява шестмесечното пътуване на екипа на National Geographic на разстояние над 1500 мили по делтата.

Епизодите ще бъдат с продължителност 5 минути и ще се появят в YouTube канала на National Geographic, на уебсайта на медията и в приложението Google Daydream VR още на 11-и декември. Другите два проекта на компаниите ще се появят през 2019-а година.
още по темата

Нов бъг в Google+ разкри данните на 52,2 млн. потребители

Google ще спре услуга през април 2019 вместо през август
11.12.2018 / 10:39

Стратегията на Google за чат приложения все още е хаотична

Дали някога компанията ще намери правилния подход?
07.12.2018 / 02:41

(декември) Светът на стрийминга – актуалните сериали, филми, стенд-ъп

Календарът затваря още една година изпълнена със страхотни стрийминг продукции
02.12.2018 / 11:00

Опцията Stories в YouTube вече е достъпна за повече създатели на съдържание

Ако имате над 10 хил. абонати вече може да се възползвате от нея
30.11.2018 / 10:15

YouTube ще премахне попъп анотациите от 15-и януари

YouTube обяснява премахването на анотациите с факта, че използването им е намаляло с цели 70%
28.11.2018 / 10:48
Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.