"National Geographic винаги се стрреми да прекрачи границите на визуалното", казва Джена Пайръг - старши директор в компанията. "Очакваме с нетърпение да започнем съвместна работа с YouTube, която ще ни позволи да останем начело в индустрията в крак с последните технологични новости".
Първият проект се нарича The Okavango Experience и ще отведе зрителите на пътешествие по делтата на река Окаванго в Африка - дом на голямо разнообразие от диви животни - слонове, лъвове и стотици видове птици. Всеки епизод проследява шестмесечното пътуване на екипа на National Geographic на разстояние над 1500 мили по делтата.
Епизодите ще бъдат с продължителност 5 минути и ще се появят в YouTube канала на National Geographic, на уебсайта на медията и в приложението Google Daydream VR още на 11-и декември. Другите два проекта на компаниите ще се появят през 2019-а година.