Amazon ще ви предлага продукти на база на предишни лайкове

Сайтът ще ви дава идеи, когато не знаете какво искате
Онлайн магазините се сблъскват с един и същи проблем: дават ви препоръки единствено на база на това, което вече сте разглеждали или купили, което не е особено добре, ако не знаете какво точно търсите. Amazon тества решение, което може да се справи с нерешителността. Експерименталната функция Scout препоръчва продукти на база на малко повече от бутоните за харесване и нехресване под изображенията. Ако изразите предпочитания към модерни настолни лампи, то може би ще виждате повече съвременни дизайни и по-малко винтидж модели.

Сайтът Scout обхваща засега само няколко категории. Повечето от тях включват декорация и мебели като маси, вази, осветление. Освен това можете да намерите спални комплекти, прибори и съдове за хранене, както и дамски обувки. Amazon обещава повече категории в бъдеще, така че не се отчайвайте, ако не сте сигурни каква чанта искате.

Все още не се знае кога ще е премиерата на Scout. Но новата опция определено има огромен потенциал. Amazon предлага голям брой продукти – както свои, така и на трети страни (564 млн. през януари 2018) – и може да бъде трудно да се намери идеалното за вас в няколко страници резултати. С тази функция може би най-накрая на предни позиции ще излизат продуктите, които в противен случай едва ли ще можете да откриете.
още по темата

Фалшиви приложения за Fortnite шпионират потребителите

Над 20% от приложенията, които твърдят, че са свързани по някакъв начин с нашумялата игра, се оказват с двойна употреба
14.09.2018 / 02:12

Instagram разработва приложение за пазаруване

Все пак компаниите и търговците вече имат профили в платформата.
05.09.2018 / 03:44

Роботизираните прахосмукачки – функции, параметри, преимущества

Макар че има и други досадни домашни задължения, обиколката на дома с тромава прахосмукачка определено влиза в топ 3, но технологиите са напът да променят това
30.08.2018 / 02:17

Магазин с изкуствен интелект ще помага при избора на тоалети

Технология на Alibaba ще помага за подбирането на тоалети по време на пазаруване.
04.07.2018 / 12:00
Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.