Twitter продължава да се бори със спама

Усилията на Twitter да се бори със спама сега се фокусират върху приложенията, които генерират ненужни данни. От днес всеки разработчик, който иска да използва набора с инструменти на Twitter трябва да премине през процес на кандидатстване, който ще проверява дали спазва политиките на социалната мрежа. Процесът беше пуснат още през ноември, но от днес вече става задължителен и Twitter обещава да го приложи в срок от 90 дни. В комбинация с ограничението от 10 приложения, Twitter се надява това да намали разпространението на спам.

Разработчиците, които покрият изискванията все пак ще бъдат обект и на допълнителен контрол.
От 10 септември социалната мрежа поставя по-малък лимит за приложения, за да предотврати създаването на такива, разпространяващи спам. Няма да могат да се пускат публикации повече от 300 пъти на всеки три часа, да се харесва или следва повече от 1000 пъти на ден и да се изпращат повече от 15 хил. преки съобщения на ден. Компанията обещава да уведомява разработчиците, които вероятно ще бъдат засегнати.

И да, тези промени дават по-голяма власт на потребителите, които вече наистина могат да реагират. Twitter въвежда опция за докладване на приложенията, които нарушават правилата – независимо дали става дума за спам или за събиране на твърде много данни. Така че вече имате възможност да се справите със самия проблем, а не само със последствията.

Тези нови процеси могат да доведат до усложнения, но социалната мрежа няма особено голям избор, ако иска успешно да се справи с фалшивите профили.
още по темата

Как да се предпазим от спам

85% от мейлите по света са спам
13.12.2018 / 06:12

Twitter ще ни съветва кого да не следваме?

Платформата провежда тестове на система от списъци със абонати, с които потребителите не взаимодействат често
31.08.2018 / 10:28

Нов инструмент ще ви позволи да ограничите времето, прекарано във Facebook

Социалната мрежа не иска да ви омръзнат нейните услуги.
02.08.2018 / 10:16

LinkedIn добавя опция за гласови съобщения

Едва ли обаче някой от потребителите на социалната мрежа би искал подобна функция.
30.07.2018 / 03:11
Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.