Какво ще играем през 2017-та година? (част I)

Изпратихме още една страхотна година за гейминга. Само част от игрите, които ще оставят отпечатък в съзнанието ни бяха The Witness, XCOM 2, Hitman, Dark Souls III, Ratchet & Clank, Uncharted 4, Overwatch, Deus Ex: Mankind Divided, World of Warcraft: Legion, Dishonored 2, Doom, Gears of War 4, Planet Coaster, Titanfall 2, Battlefield 1, Forza Horizon 3, Street Fighter V, Watch Dogs 2, Civilization 6 и разбира се, The Last Guardian, който наистина взе, че излезе. Е, нямаше как да не минем и без разочарования – начело на този списък застават Mafia III и No Man's Sky, разочарова ни и Mighty No. 9, както и толкова чакания Quantum Break. ReCore беше толкова слаб откъм геймплей, а Battleborn се оказа бледо копие на Overwatch. О, нека не забравяме и Homefront: The Revolution, както и Tom Clancy's The Division.   



Но 2016-та вече е в историята и уверено поглеждаме към новата година, която е препълнена от игри, които нямаме търпение да играем. Поради огромния списък от игри, този ултимативен гид към гейминга през 2017-та ще бъде разделен на три части. "Какво ще играем през 2017-та година? (част I)" ще покрие най-интересните РС и конзолни игри, които са с фиксирана премиерна дата (предимно до първата половина на годината). След това ще продължим с "Кои мобилни игри да очакваме през 2017-та", тъй като мобилният гейминг набира все повече скорост и има толкова много заглавия, които заслужават да бъдат изиграни от телефона или таблета. И ще завършим трилогията с "Какво ще играем през 2017-та година? (част II)", който ще обхване другата част от РС и конзолни игри, които все още нямат точна премиерна дата, но все пак са маркирани като излизащи през 2017-та.

И така, нека не губим повече време, а да започваме!


Gravity Rush 2 (PS4 – 20-ти януари)

Първият Gravity Rush беше едно от явленията на PS Vita. Продължението идва ексклузивно за PS4, но по-мащабно във всеки един аспект. Освен, че града е три пъти по-голям от преди, сега ще е и осезаемо по-интерактивен, като мисиите за изпълнение са многократно повече. Разбира се, гравитационната механика е доразвита и поне на ниво трейлъри изглежда все така забавна. Очаква се Gravity Rush 2 да е между 20 и 40 часа дълга.




Resident Evil 7: Biohazard (PS4, Xbox One, PC – 24-ти януари)

Това е единадесетата игра от основната Resident Evil поредица и първата, която ще се играе от първо лице. Но по-важното е, че за пръв път от емблематичния Resident Evil 4 (2005) насам, очакваме с такова нетърпение Resident Evil игра. Основната причина за това е, че поредицата се връща към корените си, а именно – хорърът! Каквото сме видяли до момента изглежда не просто зашеметяващо като визия, но и плашещо по толкова много параграфи. По всичко личи, че Resident Evil 7 пипа правилните струни и очакваме това да е един от GOTY играчите в края на годината.

Yakuza 0 (PS4 – 24-ти януари)

Yakuza франчайза най-накрая стъпва на PS4 със западен релийз под формата на Yakuza 0, своеобразния прикуъл на цялата Yakuza сага стартирала през 2005-та година. Искрено се надяваме играта да се продаде добре на Запад, за да не чакаме по 2-3 години новите игри да се превеждат от японски.

Nioh (PS4 – 8-ми февруари)

Ако по някаква причина не сте разбрали, Nioh е новата игра на Team Ninja, разработчиците, които възкресиха Ninja Gaiden франчайза, а през последните години се занимават и с Dead or Alive, Dissidia и Hyrule Warriors. Nioh изглежда силно инспирирана от Dark Souls серията, но и от Onimusha, както и от Ninja Gaiden. Само това ни кара да чакаме Nioh и да броим дните до излизането на играта.

For Honor (PS4, Xbox One, PC – 14-ти февруари)

Ако меле битките са вашето нещо, For Honor вероятно ще е вашата игра на 2017-та. Концепцията определено изглежда интересно – 4 срещу 4 играча от три фракции Knights (Legion), Samurai (The Chosen) и Vikings (The Warborn) се изправят в кървави дуели сред арените на общо пет режима. For Honor ще има и сингълплейър кампания, но за този аспект от играта, не се знае много.

Sniper Elite 4 (PS4, Xbox One, PC – 14-ти февруари)

Стелт шутера се завръща с още по-извратени булет-тайм убийства и гигантски нива през, които да пълзите и дебнете врага. Изстрадалия снайперист Karl Fairburne продължава да си проправя път съвсем сам сред бойните полета на Втората световна война, този път достигайки до земите на Мусолини, където нацистите са добре дошли... но Karl, не е. Напомняме, че зад поредицата стоят ветераните от Rebellion, които навремето правеха Alien vs Predator игрите.

Halo Wars 2 (Xbox One, PC - 21-ви февруари)

Halo Wars беше свежа глътка за Halo серията, която силно набъбна като количество през последните години. Освен това е, не просто една от много малкото RTS игри за конзоли, но и една от много малкото RTS игри, въобще. Продължението обещава кампания наситена с история и синематици, но и мултиплейър режими за до шест играчи, където ситуацията става наистина напрегната. Няма как, Halo e, чака се!


Lego Worlds (PS4, Xbox One, PC – 24-ти февруари)

Отговорът на Lego и Warner Bros. срещу Minecraft. Е, Lego Worlds трябваше да се появи преди доста време, но предвид бранда и това, че играта се прави от Traveller's Tales (които на практика изградиха култа около Lego игрите последните десетина години) очакваме достоен претендент за сандбокс короната.

Horizon: Zero Dawn (PS4 – 28-ми февруари)

Не, че не харесваме Killzone игрите (особено Killzone 2!), но все още чакаме Guerilla Games да ни предоставят същински шедьовър. Може би това е Horizon: Zero Dawn, който отваря портите на нов, различен и толкова интересен свят. Освен това – роботизирани динозаври! О, нека не пропускаме и колко разкошнo изглежда играта, особено на PS4 Pro. 

Torment: Tides of Numenera (PS4, Xbox One, PC – 28-ми февруари)

Ах, духовният наследник на толкова любимата ни Planescape: Torment (1999). След повече от четири години разработка InXile (от които също така чакаме The Bard's Tale IV и Wasteland 3, но не и през 2017-та) са готови да ни покажат бъдещето на Земята след милиард години. Подобно на предшественика си Torment: Tides of Numenera ще акцентира на историята и съдбата на главния герой Last Castoff, който е изоставената физическа обвивка на същество отвъд времето. Играта обещава над 50 часа геймплей, ако се заровите сред страничните мисии и многото варианти за интеракция с NPC-тата. Малко остана, чакаме!  


Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands (PS4, Xbox One, PC – 7-ми март)

Ubisoft изоставят напредналите военни технологии станали типични за последните Ghost Recon игри, правейки Wildlands по-сурова, земна и тактическа игра. Действието се развива в съвременна Боливия, където елитния отряд от командоси трябва да срине местния картел. Обещанията са за голям отворен свят, много възможности за изпълнението на мисиите и корав екшън. Играта трябваше да се появи миналата година, но да се надяваме, че забавянето си е струвало.


Nier: Automata (PS4 – 10-ти март)

Nier от 2010-та година беше интересна и странна игра – дълбока RPG японистика разказваща историята на баща, който се опитва да спаси дъщеря си в постапокалиптичен свят на прокълнати създания; средняшка бойна система, блок пъзели и дори с елементи на текстови адвенчър. Впоследствие се създаде малък култ от фенове, които възхваляваха играта за начина, по който разказва историята си и различните слоеве на New Game+. Nier: Automata наследява много аспекти на оригинала, но с голямата разлика, че се прави от Platinum Games (добре познати ни с Bayonetta, Vanquish, The Wonderful 101 и Metal Gear Rising: Revengeance), което ни гарантира страхотна бойна система и впечатляващи битки с босове.

Star Trek: Bridge Crew (Oculus Rift, PSVR, HTC Vive – 17-ти март)

След своеобразния рестарт на филмовата поредица и задаващият се високобюджетен сериал Star Trek: Discovery, очаквахме новата генерация Star Trek игри да е нещо повече от няколкочасова VR игра. От друга страна, към момента това ще е най-близкото преживяване до емблематичната Kobayashi Maru симулация.

Mass Effect: Andromeda (PS4, Xbox One, PC – 23-ти март)

Командир Shepard спаси света и се справи с рипърите, но във вселената на Mass Effect има какво още да се случи. Историята ни пренася 600 години след събитията от Mass Effect 3 по времето когато човечеството започва да търси своят нов дом. По думите на BioWare, Mass Effect: Andromeda е най-голямата и епична игра от поредицата, което само по себе си ни кара да настръхваме. Освен това, този път имаме далеч по-отворен свят, благодарение на новото поколение хардуер и бъгито Nomad, чрез което ще откриваме интересни неща по планетите, подобно на Mako-то от първата игра. Хайп, хайп, хайп!

Persona 5 (PS4, PS3 – 4-ти април)

Persona игрите на Atlus (които се водят подгрупа на основната Megami Tensei вселена) винаги са имали голям успех сред западната аудитория и не е чудно, че петата серия получава международна премиерна дата след чудесния си дебют в Япония през миналата година. Основните елементи са запазени – JRPG развиващо се в съвременно училище в Токио, което е пълно със свръхестествени същества и ученици със супер сили.

Sniper: Ghost Warrior 3 (PS4, Xbox One, PC – 4-ти април)

Другата "снайперска" игра, която според поляците от CI Games е същинско AAA заглавие с AAA бюджет, каквото и да означава това. Sniper: Ghost Warrior 3 определено се възползва от преимуществата на CryEngine, тъй като изглежда доста добре за мащабите на нивата, които предлага. Картите са наистина големи, с множество дефанзивни позиции за преминаване, лагери за превземане и системи за сигурност.

Yooka-Laylee (PS4, Xbox One, PC – 11-ти април)

Един от най-големите Kickstarter триумфи през 2015-та година, този 3D платформър (правен от ключовите фигури зад Banjo-Kazooie игрите) изглежда напипва правилните струни на класическите N64 платформъри. Сега обаче, наместо мечка и птица, нашите герои са Yooka хамелеонът и Laylee прилепът, които ще съпроводим при приключенията им из великолепни местности пълни с неща за откриване, събиране и такива, които се опитват да ги изядат. Очакваме Yooka-Laylee да е тазгодишният Ratchet & Clank.

Injustice 2 (PS4, Xbox One, PC – 19-ти май)

Injustice: Gods Among Us беше една от приятните изненади на 2013-та. Сега продължението вкарва една фундаментална новост, от която биткаджийските игри имаха нужда – ролева система. Да, освен, че героите ще имат специфични умения, които да набавят и подменят при нужда, нова механика ще награждава играчите в края на всяка битка с различни награди (луут). При всеки луут дроп, играчите ще могат да персонализират бойците си и да им покачват показателите (сила, защита, скорост, здраве и т.н.), включително и да отключват нови движения и удари. Иначе, част от новите бойци са Atrocitus, Supergirl, Gorilla Grodd, Deadshot и Blue Beetle.


Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.