Как се обработват данните зад всяко пазарно проучване?

Това ще научат участниците в предстоящото скоро безплатно обучение Data Programming Boot Camp, организирано от Института за маркетингови изследвания GfK България. Успешно завършилите обучението ще имат възможност да започнат работа в местния клон на компанията. Кандидатури за участие се приемат до 15 ноември.

За някои е статистика, а за други - “стъкмстика”, но факт е, че почти всички опираме до нея в работата си, особено ако става въпрос за така необходимите за бизнеса (а и за политиката) маркетингови изследвания. Как обаче се формират те и каква точно обработка на данни стои зад тези проучвания? Точно това (но и не само) ще имат възможност да научат участниците в една нова образователна инициатива на Института за маркетингови изследвания GfK България, която предлага интересна възможност за обучение на хора с интереси в тази сфера и в изследванията на потребителските мнения, нагласи и поведение.

 

Става въпрос за Data Programming Boot Camp - безплатно обучение по обработка на данни и програмиране, кандидатстването за което стартира вчера, 26 октомври. Според организаторите, участието в това обучение ще помогне на участниците да придобият знания в интересна насока и професия.

Тъй като обработката на данни е една от стъпките в жизнения цикъл на всяко едно пазарно проучване, по време на Data Programming Boot Camp, участниците ще добият знания за неща като процесите по обработването на данни зад всяко едно пазарно проучване, Quantum програмирането за валидиране, записване и табулиране на данни, а също и за работата с SPSS и UNIX за обработка на данни.

Според GfK, тези насоки правят Data Programming Boot Camp привлекателна възможност за хората, които са добри по математика, статистика, информационни технологии и маркетинг, да научат повече за обработката на данни, необходима при изготвянето на маркетингови проучвания. В зависимост от отворените позиции, успешно завършилите обучението съгласно вътрешните стандарти на GfK, със сериозен интерес в сферата на маркетинговите проучвания, ще имат възможност за работа в местната централа на GfK, подчертават от компанията.

За кандидатстване в Data Programming Boot Camp е необходимо да се изпрати автобиография и мотивационно писмо за участие на имейл адрес dpbootcamp.bulgaria@gfk.com. Крайният срок за приемане на кандидатурите е 15 ноември, 2015 година. Представител на GfK България ще изпрати на одобрените кандидати информация за следващите стъпки в процеса на подбор за включване в обучението.

Самото обучение започва през януари 2016 г, и ще бъде с продължителност шест седмици. Повече информация за инициативата може да се научи на нейната официална уеб страница.

Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.