Образователна еко-игра спечели ученическия хакатон HackTUES 2

Проектът-победител за образователна игра TreeHack с десктоп, мобилно и онлайн приложения, ангажиращи дългосрочно играчите да се грижат за околната среда е разработен от отбор ASDF Unicorns.

Поредното доказателство, че хакатоните раждат интересни и практични решения е факт. Проект за образователна игра, която ангажира дългосрочно играчите да се грижат за околната среда, е победителят в ученическия хакатон HackTUES 2, информират организаторите от Технологичното училище Електронни системи (ТУЕС).  Проектът за игра TreeHack с десктоп, мобилно и онлайн приложения, спечелил първото място в състезанието, е разработен от отбор ASDF Unicorns (на снимката) - Жанет Хаджиангелова, Мария Стоянова, Георги Данчев, Николай Миланов и Димитър Кацаров, ученици от 9 и 11 клас в ТУЕС.

Втора награда отива при отбор Walking Chaos за проекта за уебсайт за продажба и обменна продукти от рециклирани материали с функционалност за даряване на част от сумите от реализираните продажби. Отбор The Tanks пък печели трета награда за приложението за лекари и медицински работници MedHack, което предоставя информация за назначеното лечение и предписаните лекарства на пациентите, чрез разчитане на уникален баркод за всеки пациент.


Образователна еко-игра спечели ученическия хакатон HackTUES 2

© PCWorld България, pcworld

Припомняме, че ученическото състезание се проведе от 9 до 11 октомври 2015 г.с участието на 18 отбора от ученици от 8 до 12 клас в ТУЕС, които разработваха проекти, подпомагащи опазването на околната среда и социални каузи. Събитието е част и от Европейската седмица на програмирането (EU Code Week), която цели да популяризира програмирането сред широк кръг млади хора.

Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.