Xiaomi със стратегия за завладяването на азиатския пазар

Компанията залага на назначаването на утвърдени ИТ експерти

Китайският производител на смартфони Xiaomi за пореден път демонстрира огромното си желание да прогресира на световния пазар. Този път обаче компанията е избрала за целта любопитна стратегия – чрез назначаването на опитни и утвърдени ИТ експерти, които да помагат за разрастването на популярността на Xiaomi в Азия и по-конкретно в Индия.

Малко по-рано днес стана ясно, че бившият директор в Google Джай Мани е станал част от китайския производител на смартфони. Очаква се експертът да оглави конкретно отделът, отговорен за разрастването на компанията, която наскоро се отличи като петият най-голям производител на смартфони в света.

Любопитното е, че Мани далеч не е единственият утвърден експерт, който се присъединява към компанията. Глобалният вицепрезидент на Xiaomi Хюго Бара също е бивш директор на Google.

„Приемете това като началото на нашия център за разработване в Индия“ сподели Бара по повод назначението на Мани.

Xiaomi вече се превърна в най-големият производител на смартфони в Китай, което безспорно предизвика сериозен интерес към компанията. Припомняме, че китайският пазар за този тип устройства всъщност е най-големият в света. Фактът, че Xiaomi успя да пребори Samsung за лидерската позиция говори допълнително за интереса, на който се радва компанията.

Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.