NVIDIA показа гейм облака Grid в действие

Клъстерът за облачен гейминг GeForce Grid работи отлично, демонстрира NVIDIA по време на Е3 2013, като показа как Borderlands 2 може да се играе в облака през устройство с не особено мощен хардуер.

Поредната стъпка към истинската реализация на концепцията за "облачен гейминг" стана факт по време на завършилото преди броени часове изложение E3 2013. В случая става въпрос за платформата GeForce Grid, която NVIDIA анонсира преди около година. Идеята на този клъстер за разпределени изчисления е проста на вид – да се осигури облачен ресурс за обработка на потокови данни в реално време за разположени на дистанция устройства. Крайната цел – да можем да играем зрелищни, графично интензивни игри дори на сравнително маломощни като хардуер мобилни устройства.

Миналата есен NVIDIA обяви и своите "облачни" графични процесори, а в петък, в рамките на шоуто E3 2013, компанията не само разказа още за тази своя услуга, но я показа и в действие, доказвайки, че GeForce Grid е напълно работоспособна среда.

По време на демонстрацията компанията е показала как доста ресурсоемка по принцип игра (в случая Borderlands 2) може да се играе безпроблемно на не особено мощна конзола, базирана на процесор Tegra 3 и работеща под управлението на ОС Android. Как изглежда това, можете да видите на видео клипчето по-долу, направено от колегите от онлайн ресурса Android Central

Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.