Quake II RTX няма да бъде последната класическа игра, която ще получи ъпдейт за поддръжка на трасиране на лъчи (ray tracing) от NVIDIA. Колегите от DSOG са изровили информацията, че компанията е обявила позиция за шеф на "Проект за ремастър на игри" в Lightspeed Studios, който да добави RTX технологията към стари, класически заглавия. Разбира се, NVIDIA пазят в тайна за кои точно игри става дума, а описанието "игрите, които познавате и обичате" е достатъчно общо, за да не ни казва много.

Lightspeed работиха върху вече споменатата Quake II RTX, а също така са отговорни и за редица портове към Android през Shield устройствата на NVIDIA - включително Half-Life 2 и Super Mario Galaxy. Не е учудващо, че NVIDIA иска да увеличи броя на RTX заглавия - компанията ще ги използва, за да продаде повече видеокарти от RTX фамилията, без да се налага да чака разработчици от други компании.

За да бъде успешен подобен проект, е много важно за кои точно игри ще става дума. Quake II например беше много добър кандидат, при положение, че светлинните ефекти бяха основна характеристика и гордост на разработчиците, още когато играта дебютира. Вероятно NVIDIA ще потърсят подобни заглавия, които навремето са представлявали своеобразна технологична демонстрация, за да ги излъскат с малко трасиране на лъчи.