Doom Eternal ще поддържа трасиране на светлинни лъчи

Играта ще излезе официално на 22 ноември
Задаващият се Doom Eternal се очертава да бъде достойно продължение на играта от 2016 г. На току-що приключилото E3 видяхме нови кадри с геймлей, както и трейлър описващ историята на новото заглавие (долу).

На събитието колегите от Giant Bomb са разговаряли с Марти Стратън, продуцент на играта в id Software, който е потвърдил, че нейният енджин (id Tech 7) ще поддържа трасиране на светлинни лъчи. Той обаче допълва: "Ще го направим по-добре от останалите".

Все пак ставя ясно, че RTX технологиите не са приоритет за id Software, а по-скоро Doom Eternal да върви добре на всички платформи – PC, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, както и Google Stadia.

Bethesda, разпространител на Doom Eternal, вече си е партнирала с Nvidia за реализиране на RTX поддръжка в игри като Wolfenstein: Youngblood, използваща енджина id Tech 6. Логично е да се предположи, че подобно партньорство ще бъде налице и при по-новата технология на id Software.

По време на E3 2019 бе обявено, че Doom Eternal ще види бял свят на 22 ноември 2019 г. Разработчиците обещават още по-смъртоносен Doom Slayer (главният герой), който ще може да се възползва от обновен арсенал от оръжия. В играта ще се завърнат добре познати демони от предишната част, но в редиците на противниците ще има и нови попълнения. Сред тях са Pain Elemental, Archvile и Arachnotron от класическите Doom игри от началото на 90-те години.


още по темата

Мод превръща Doom в един много дълъг коридор

За феновете на праволинейния геймплей
09.04.2019 / 10:29

id Software се дистанцира от филма Doom: Annihilation

id Software се дистанцира от филма Doom: Annihilation
14.03.2019 / 12:08
Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.