Гейминг новини: Yakuza Kiwami 2 ще излезе след месец, H1Z1 отново е на кота нула

Преглеждаме най-интересните новини от света на гейминга през последната седмица
Месец май се очертава доста населен от нови игрови заглавия - Yakuza Kiwami 2, Closer to the Sun и Sniper Elite V2 Remastered. Те се присъединяват към Rage 2, Total War: Three Kingdoms и A Plague Tale: Innocence, за да запълнят всяка свободна секунда от времето ни. Към тези новини добавяме и дебюта на BFG 9000 в Rage 2, зануляването на работата по H1Z1, новият експанжън за родната игра Surviving Mars и кратка дискусия защо оригиналната идея за Dragon Age 4 е била изоставена.

Никола Тесла като диктатор?

Първата игра от следващия месец - Closer to the Sun, ще излезе на 2-и май. Тя представлява много интересна концепция, подобна на BioShock игрите, но с Никола Тесла като диктатор и основател на град, с голяма вероятност той да е злодея в заглавието. Играта изглежда обещаващо, но повечето вдъхновени от BioShock игри имат проблеми с визията. Ще видим.


Yakuza Kiwami 2

Миналата седмица изтече информация, че Yakuza Kiwami 2 е била оценена от регулаторния орган ESRB, което обикновено е индикатор, че играта ще се появи на пазара съвсем скоро. Буквално преди часове Sega обяви официално, че Kiwami 2 ще бъде в Steam на 9-и май - след по-малко от месец и три месеца след като първата част излезе за PC. Съветваме всички, които не са се запознали с тези серии, да го направят - заслужава си.


Sniper Elite V2 Remastered

Най-сетне Sniper Elite V2 Remastered получи официална дата за излизането си - 14-и май. Играта беше пусната през далечната 2012-а година, а Rebellion решиха да направят ремастър и също така пуснаха видео, в което сами можете да видите разликите.


Surviving Mars ще получи експанжън

Делото на родните разработчици от Haemimont Games - Surviving Mars скоро ще стане по-злено с предстоящия експанжън Green Planet. Колонизаторите най-сетне ще могат да напуснат куполите и да се поразходят из тераформираният зелен и пълен с живот Марс. Трейлърът не дава информация колко време ще отнеме, за да заприлича Червената планета на... не толкова червена планета, нито какви ще бъдат изискваният за постигането на този ефект.


Култовото BFG ще се появи в Rage 2

Тази седмица се появиха няколко нови видеа на Rage 2, но ако трябва да се фокусираме на най-вълнуващата част, тя е наличието на култовото пушкало BFG 9000 в пост-апокалиптичната пуцалка на ID. Можете да видите резултатите от това в края на следващото геймплей видео (дело на IGN).


Z1 отново е на кота нула

Какво, по дяволите, се случва в Daybreak? Ето кратък обзор на събитията. Daybreak направи H1Z1 - сървайвъл игра, доста добре приета всъщност. След това се появи battle royale режим, който стана толкова популярен, че студиото реши да преименува този режим на H1Z1, като премахне изцяло сървайвал частта от играта. След това играта беше ребрандирана на Z1 Battle Royale и дадена на нов разработчик - NantG.

Сега се оказва, че NantG вдигат ръце и се отказват от заглавието със следните думи: "Въпреки цялата решителност и отдаденост на екипа, осъзнахме, че пътят е покрит с много препятствия, които пречат на дългосрочния успех на играта".

Dragon Age 4 - версия 1

Миналата седмица колегите от Kotaku публикуваха статия за Anthem, в която споделят информация какво точно е ставало зад сцената и какво е довело до наличието на тази доста разочароваща игра. Джейсън Шрайър обаче предложи и втора история, свързана с BioWare тази седмица - тя се отнася до Dragon Age 4 или по-скоро първата концептуална версия на играта, която е била изоставена, след като екипът, който е работил по нея, е бил пренасочен към Anthem. Жалко!

"Играете като група шпиони в Tevinter, страната на магьосниците в северния край на Dragon Age континента Thedas. Целта на тази версия е да се фокусира възможно най-много върху различните избори, които правят играчите и техните последствия - което значи по-малки зони за игра и по-малко странични куестове, в сравнение с Dragon Age: Inquisition. Разработчиците са се опитали да създадат специална игрова механика, която да позволи на играчите да убеждават и изнудват враговете, без да има нужда всяка сцена да е предварително написана", пише Шрайър.

Всичко това звучи като свеж бриз след Inquisition, която страдаше от прекалено мащабните карти и твърде много странични куестове, които изкуствено да осигурят по-дълго време за игра, чрез безмозъчен грайнд за набавяне на дадени компоненти или изпълняване на мисии. Жалко, че няма да видим тази версия на Dragon Age 4 - още една причина да мразим Anthem. Новата посока за Dragon Age 4 е да бъде ориентирана по популярния (и доста гаден) модел - "игра като услуга".
още по темата
Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.