Тази RTX демонстрация на Unreal Engine върви на една видеокарта

Все повече ще слушаме за трасиране на лъчи
Трасирането на светлинни лъчи (raytracing) ще бъде добавено във версия 4.22 на Unreal Engine, обяви разработчикът на софтуера Epic Games. Демонстрация на технологията вече е налице и тя е подготвена от шведските студия Goodbye Kansas и Deep Forest Films.

Интересно е да се отбележи, че видеото се рендерира в реално време от една GeForce RTX 2080 Ti видеокарта. То бе показано за пръв път по време на презентация на Epic в рамките на GDC 2019. Хардуерът засега не е евтин, но може да се твърди, че след след примерно 5 години подобна графика в игрите ще се счита за нещо нормално.


още по темата

Реалистична светлина променя до неузнаваемост Minecraft

Minecraft може да бъде красив
03.04.2019 / 11:57

AMD с демонстрация на FreeSync 2

Приложението "тежи" 5,4GB и не е предвидено да бъде бенчмарк
28.02.2019 / 05:13

NVIDIA добавя поддръжка на ray tracing в Unity?

Това може да доведе до повече игри, които да поддържат тази технология
20.02.2019 / 03:16
Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.