Shadow of the Tomb Rider най-после получи поддръжка на RTX

По-добре късно отколкото никога
Холандският разработчик Nixxes, известен портовете за компютър на заглавия на Square Enix като Tomb Raider и Deus Ex, обяви че последният ъпдейт за Shadow of the Tomb Rider най-после добавя поддръжка на RTX и DLSS технологиите в играта.

Тринадесетият пач, версия 1.0.280, е фокусиран предимно върху именно тези нововъведения. Чрез него играта се прибавя към постепенно разширяващия се кръг от заглавия, поддържащи трасиране на светлинни лъчи в реално време. Пачът вече е пуснат в обръщение в Steam.

За да активират ефектите геймърите се нуждаят от GeForce RTX видеокарта, както драйвър с версия 419.35 или по-нова.

За да избегнат проблеми с производителността Nixxes са запазили и старата версия на играта (1.0.279) под формата на бета версия в Steam. Тя може да бъде използвана в случай на проблеми с новата.

RTX пачът идва шест месеца след публикуването на Shadow of the Tomb Rider. Очаква се трасирането на лъчи да стане достъпно и на GTX видеокарти от следващия месец.
още по темата

Crytek показа RTX графика на видеокарта на AMD

Raytracing в реално време без RTX хардуер
18.03.2019 / 05:40

Трябва ли да си купите RTX лаптоп?

Няколко причини за и против екипираните с последните графични чипове на Nvidia лаптопи
08.03.2019 / 11:00

NVIDIA добавя поддръжка на ray tracing в Unity?

Това може да доведе до повече игри, които да поддържат тази технология
20.02.2019 / 03:16

Nvidia RTX 2060 FE: Ray Tracing за масите

Цената на картата от 350$ я поставя на ръба на понятието "достъпна". Дали си заслужава?
18.01.2019 / 02:30
Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.