Режим “Оцеляване” скоро ще разнообрази РС версията на играта Fallout 4

Появата на новия “Survival” режим за Fallout 4 се очаква в Steam още следващата седмица, макар и засега първо в бета-версия. По всичко личи обаче, че и така той ще направи играта мега-реалистична.

Почти веднага след пускането на сюжетното допълнение Fallout 4: Automatron разработчиците от  Bethesda зарадваха феновете на играта Fallout 4 с още една добра новина. В социалната мрежа Twitter се повеи съобщение за предстоящото въвеждане на нов игрови режим, наречен “Оцеляване” – макар и на първо време със статус на бета-версия.

На практика, този нов режим ще представлява допълнително ниво на трудност. По предварителни данни, при игра в този режим освен всичко друго героят ще трябва да се храни, да пие и да спи. При това качеството на съня ще зависи и от качеството на избраното за целта място за спане.

Ако пък играчът не успява да си намира достатъчно храна или пренебрегва спането, показателят за здравето му ще започне постепенно да намалява. След това ще започнат да се влошават и показателите на системата SPECIAL, ще започне да се натрупва и умора. В играта умората е нова параметър за героя, който намалява броя на точките за действие.

Освен това, не всяка храна ще влияе на персонажа положително, гласи още наличната информация. Ако например героят постоянно употребява некачествена храна, той подлага на сериозен риск своя имунитет.

Друг затрудняващ момент в новия “Survival” режим ще бъде това, че в него няма да има възможност за бързо и ръчно съхраняване на прогреса в играта. За да направи “сейв”, играчът ще трябва да си намери постеля и да поспи минимум час. В режим на оцеляване ще бъде отменена и възможността за бързо придвижване. Така, за да се добере до точка на другия край на картата, играчът ще трябва да мине по целия маршрут, а по-пътя, разбира се ще среща всевъзможни опасности на пост-апокалиптичния свят.

Съобщава се също, че в режим “Оцеляване” е предвидена и увеличена степен на уврежданията в битките. На практика, всяка драскотина може да се окаже заплаха за живота на героя, а наранените крайници ще могат да се лекуват само с медицинския пакет.

В същото време боеприпасите ще имат определено тегло, върху което пряко влияние ще има и конкретният калибър на амунициите. А ако героят се претовари, краката му ще понасят повече вреди, докато в същото време ще страдат също неговата ловкост и издръжливост.

Междувременно, враговете вече няма да бъдат отбелязвани на компаса и ще стават забележими само при максимално приближаване. В режим “Оцеляване” автоматично задействано ще бъде и умението “Адреналин”, което значи, че колкото повече героят убива, толкова по-уязвим ще става самият той на раняване. Малко дрямка обаче ще е достатъчна за премахването на този негативен бонус към вредите.

И накрая, в “Survival” режима компаньоните на героя няма да са привидно безсмъртни роботи. Вместо това, падналите спътници ще трябва да се лекуват. Ако пък бъдат зарязани, те ще се връщат “на себе си” у дома. Междувременно противници и запаси повече няма да се появяват на местата, които играчът е успял да прочисти.

След това детайлно описание остана да добавим само, че първоначално новият режим “Оцеляване” ще стане достъпен за геймърите, играещи на РС. Появата му като бета-версия се очаква в Steam още следващата седмица. Не е изключено до финалната версия някои от характеристиките на въпросния режим да бъдат променени.

Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.