Ericsson разкрива бъдещето на „свързаните“ игри

Новите устройства, засиленият интерес и подобрената стабилност на Интернет връзката трансформират свeта на игрите според новия доклад на Ericsson ConsumerLab.

В днешно време все повече хора и устройства вече са свързани, индустриите се трансформират и секторът на дигиталните игри не прави изключение. Той се променя като никога до сега, според новия доклад на Ericsson ConsumerLab, наречен "Новите начини да играем игри". Според специалистите от аналитичното подразделение на компанията, игрите се възприемат все повече като общоприета форма на съвременната култура и начин на живот и в този смисъл потребителите търсят все повече начини за „социализирането" на игрите. Това респективно води и до нарастващото желание за подобрения в устройствата и инструментите, свързани с тях, които да предлагат по-богати гейминг изживявания.

"Въвеждането на силно персонализирани, обвързани с приложения, многофункционални устройства, като например смартфона, дава възможност игрите да достигнат до много по-широка аудитория", коментира Никлас Хейман Рьонблом, старши съветник в Ericsson ConsumerLab. „Много от днешните игри разчитат на интернет връзката, за да добавят нови функции като възможността за игра с множество участници. Тази тенденция търпи по-нататъшно развитие и очертава важността на доброто интернет покритие, производителността и надеждността. Всяко прекъсване в процеса на игра е източник на силна неудовлетвореност."


Ericsson разкрива бъдещето на „свързаните“ игри

© PCWorld България, pcworld

Според аналитиците от лабораторията, има вероятност т.нар. "геймификация" да навлезе в повече сфери и да служи например за неща като подобряване на представянето на служителите, допълнително образование и личностно развитие. Освен това много игри ще се развият и ще включват взаимодействие с реалния свят, като някои ще използват аксесоари за носене като смарт часовници или гривни, прогнозират още специалистите.

А ето и още някои от основните изводи от доклада "Новите начини да играем игри", базиран на онлайн интервюта с 60 геймъри в САЩ, Южна Корея и Бразилия (по 20 от държава), 8000 онлайн респонденти от Бразилия, САЩ и Южна Корея (Ericsson ConsumerLab, платформа за анализ 2013) и 13 интервюта с експерти от индустрията и академичните среди.


Ericsson разкрива бъдещето на „свързаните“ игри

© PCWorld България, pcworld

Ø Профилът на геймърите се променя. Проучването показва, че 85% от участниците от Южна Корея, 75% от САЩ и 53% от тези в Бразилия играят на игри със залози или мобилни игри. (Ericsson ConsumerLab, платформа за анализ, възраст 16-59 г.). Разпределението мъже-жени е по равно, като броят на мъжете в Бразилия е малко по-висок. 50% от геймърите в САЩ са над 34 г., докато в Южна Корея 50% са над 40 г. В Бразилия почти 60% от тях са на възраст под 30 години.

Ø Не скоростта на пренос на данни е най-важният аспект на мрежата за качеството на играта, а стабилността и надеждността й. Най-голям проблем за геймърите е прекъсването на играта.

Ø Тъй като игрите стават все по-масово и често срещано явление, потребителите привикват към разпространението на различни гейминг елементи. Това ще доведе до „геймификацията" и на други области, като например обучението и личностното развитие. 

Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.