Unreal Engine 3 вече е оптимизиран и за браузъри

Въпреки че работата по този проект все още не е завършила, Mozilla и Epic Games демонстрираха първите резултати на мащабната инициатива 3D игрите да се пренесат в Мрежата с помощта на Unreal Engine 3.

Два месеца след като завърши работата по Android версията на Unreal Engine 3, онлайн източници съобщават още една добра за любителите на игрите новина: Използвайки JavaScript, WebGL и разширени HTML5 команди, компаниите Mozilla и Epic Games са успели да оптимизират енджина Unreal Engine 3 така, че да работи пълноценно в уеб браузър.

Въпреки, че работата по този проект все още не е завършила , двете компании вече демонстрират резултата, който може да се види с просто око:

За незапознатите, които се чудят защо е важно това, ще уточним, че браузърната оптимизация на Unreal Engine 3 е само част от мащабна инициатива, която има за цел да пренесе 3D игрите в Мрежата без използването на добавки и плъгини. За постигането на тази амбициозна задача Mozilla активно си сътрудничи с водещи компании от гейм индустрията като EA, ZeptoLab и Disney. Първите успехи също са налице – вече има гейм заглавия, които могат изцяло да се играят в браузър. Такова е например BananaBread, чието уеб-базирано демо също може да се види на видео.

Според наличната информация, освен адаптацията на настолните браузъри и гейм енджините за пълноценното им използване с HTML5, JavaScript и WebGL, компанията Mozilla разглежда и варианти за внедряването на технологиите и в мобилните платформи. Всъщност с оглед на съществуващите тенденции това е неизбежно, но работата по тази част тепърва предстои. 

Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.