Far Cry 3 - 10 пъти по-мащабен от предшествениците си

"Искаме да отнесем мащаба на различно ниво. Не става въпрос за поредното голямо пространство с генерирани обекти..."

В ново интервю, творческия директор на Ubisoft Montreal Джейсън Ванденберге споделя, че студиото взима много на сериозно мащаба в наскоро обявения шутер Far Cry 3. "Искаме да отнесем мащаба на различно ниво. Не става въпрос за поредното голямо пространство с генерирани обекти, а за отворен свят, в който на всеки ъгъл се случва нещо, което може да привлече вниманието на играча. Искаме да предложим интензивни моменти на всяка крачка, а от играещия да зависи как точно ще подходи към тях" - допълва Ванденберге.

Far Cry 3 излиза през 2012-та година за платформите PC, PS3 и Xbox 360.

 

 

Източник: http://www.vg247.com

Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.