За първото тримесечие на 2019 Huawei има регистриран ръст на годишна база в сегмента на преносимите устойства от 282.2% в сравнение със същия период през миналата година, показва анализ на IDC. Това поставя бранда в топ 3 в света в този сегмент, с над 5 милиона доставени устройства.
Едно от предимствата на устройствата от серията според потребителите е дългият живот на батерията – повече от 2 седмици между зарежданията с пълна функционалност. Над 81% от закупилите смарт часовниците на компанията, посочват, че това е една от основните причини да изберат този модел на Huawei. Още с представянето си WATCH GT получи високи оценки от технологичните журналисти и крайните потребители, включително и няколко награди за характеристиките си, включително за продължителния живот на батерията.
Сред основните функции на смарт часовниците на компанията е Huawei Truseen 3.0 – технология, която може да следи сърдечния ритъм на потребителите 24 часа и да предостави детайла информация за здравословното им състояние. Huawei Trusleep 2.0 пък позволява на потребителите да идентифицират 6 типични проблема в нощния си режим и да предоставят съвети за подобряване на качеството на съня. Смарт часовникът включва и над 10 спортни функции, които спомагат за лесното следене на тренировките. Скорошен ъпдейт добави и функцията Always-on display, с която смарт часовникът по желание на потребителя може изцяло да пресъздаде усещането за стилен класически часовник.
В България се продават моделите Classic и Sport, съответно в кафяво и черно, и най-новият модел Active в тъмно зелено и оранжево.