3Dmark Port Royal е нов инструмент за сравнителен анализ, който предлага подобряване на отраженията и сенките рейтрейснати в реално време. Може да се използва, за да илюстрира как DXR ray tracing варира в зависимост от използваните графични карти NVIDIA GeForce с Turing архитектура.
DLSS използва невронна мрежа за извличане на многомерните характеристики на рендираната сцена и подобрява образа чрез изглаждане на ръбовете на обекти и други региони с висок контраст. Това води до гладки ръбове (anti-aliased), но избягва засенчването на цялата сцена, какъвто може да бъде случаят с TAA или други подходи, обясняват от NVIDIA. DLSS помага да се поддържа яснотата на изображението и яснотата и временната стабилност, като същевременно се подобрява производителността.

Най-голям скок (в проценти) се измерва при RTX 2060. Източник: NVIDIA