CES 2019: Какво ново показа Sony по време на изложението?

Серията телевизори BRAVIA MASTER и системата за ново музикално изживяване 360 Reality Audio са само част от продуктите на компанията, които са изложени в Лас Вегас
В рамките на изложението за потребителска електроника CES 2019 Sony Corporation представи последните си продукти и технологии. Едновременно с представянето, японският технологичен гигант даде официална пресконференция, на която беше представена основната визия за неговто развитие.

"Sony е компания за креативни забавления. Ние си партнираме със създатели на съдържание, които правят музика, филми, телевизионни шоу програми, както и игри, които завладяват сетивата и умовете на милиарди хора по света. Искаме да покажем на практика как професионалните технологии на Sony помагат на създателите на съдържание в различните сфери от света на забавленията да произвеждат наистина изумителни творения. Ще ви демонстрираме и как нашите продукти от областта на потребителската електроника свързват създатели и потребители, като им дават възможност да се наслаждават на съдържание с възможно най-високо качество", обясни по време на откриването на събитието Кеничиро Йошида, президент и главен изпълнителен директор на Sony Corporation. Той допълни, че около забавното съдържание на компанията и световноизвестните ѝ продукти като PlayStation и α серията фотоапарати със сменяеми обективи се формират общности от хора, които споделят общи стремежи, емоции и изживявания.

Ключови продукти и прототипи, представени на изложението

Щандът на Sony разполага с няколко зони – "Визуални забавления," "Музикални забавления", "α" и "PlayStation". Всяка от тези зони показва разработки и продукти на японската компания, които свързват създателите на съдържание и потребителите чрез последно поколение хардуер и технологии и осигуряват най-пълноценното изживяване.

Визуални забавления

На първо място, компанията показа новата BRAVIA MASTER серия телевизори, която демонстрира високото качество на използваните аудио и визуални технологии на Sony, пресъздаващи максимално точно творческата концепция на създателите на съдържание.

BRAVIA MASTER серията ZG9 8K HDR Full Array LED телевизори (98"/85") – първите 8K HDR Full Array LED телевизори на Sony - разполагат с последно поколение процесор за обработка на изображенията X1 Ultimate, оборудван с 8K алгоритъм за ултра резолюция и специална база данни, които позволяват 8K X-Reality PRO да конвертира всякакво съдържание в близко до реално 8K качество. Наред с това, уникалната и подобрена Backlight Master Drive технология на Sony разполага с новоразработен LED модул и контролен алгоритъм, оптимизиран за 8K.

Комбинацията от тези технологии кара картината с висока резолюция, контраст и качество да оживява по един наистина забележителен начин. Освен това, системата Acoustic Multi-Audio разполага с четири високоговорителя, разположени над и под екрана, с помощта на които зрителите чуват звука сякаш идващ от екрана, а не от мястото, където са разположени колоните. Това осигурява високото аудио качество, което подобава на завладяващото въздействие на широкоекранните 8K изображения.

Новата флагманска BRAVIA MASTER серия AG9 4K HDR OLED телевизори (77"/65"/55") са почти наполовина по-тънки от предходните модели, когато са поставени на стена, и се вписват елегантно във всяка обстановка. Наред с процесора за обработка на изображенията X1 Ultimate, тази серия разполага с уникалната технология за контрол на екрана Pixel Contrast Booster, която възпроизвежда реалистично всички цветове – от най-наситено черно до най-ярки нюанси. Наред с Acoustic Surface Audio+ технологията, която възпроизвежда звук от самия екран, съчетавайки картина и звук за пълноценно и завладяващо висококачествено surround-sound изживяване, както и TV Centre Speaker Mode2, тези телевизори също са съвместими с Dolby Atmos, най-новия аудио формат.

BRAVIA MASTER серията телевизори разполагат и с Netflix Calibrated режим, с който потребителите могат да се наслаждават на голямо разнообразие от забавно съдържание от Netflix в пълен унисон с творческия замисъл на създателите му. Наред с това, тези телевизори са част от IMAX® Enhanced сертификационната програма, която е резултат от сътрудничеството между инженерите на Sony, IMAX, DTS и създателите на съдържание, за да пресъздават реалистично им творческата визия.

Музикални забавления

За да насърчи работата на творците с технологиите на Sony, компанията представи 360 Reality Audio – ново музикално изживяване, което създава "звукови полета", даващи на слушателите усещане за потапяне в звука от всички посоки. Това ново изживяване осигурява и иновативни начини за слушане на музика, като добавя високо качество на звука, създаден от High Resolution Audio (Hi-Res), и отлични аудио функционалности като широко популярната шумопотискаща технология на Sony.

360 Reality Audio се реализира благодарение на обектно-базирана пространствена аудио технология. То може да добави разстояние, ъгъл и друга позиционна информация към звуков източник като солови и хорови изпълнения, инструментали и други, за да създаде триизмерно звуково поле. Във всяка една точка в 360-градусовото поле около слушателя може да се проектират различни звукове и музикални елементи. Това създава богато и завладяващо музикално изживяване, подобно на това по време на концерт на живо. В сътрудничество с големи звукозаписни компании ще бъде създадено съответстващо съдържание, което ще бъде достъпно чрез услуги за стрийминг на музика.

α

В отговор на разнообразните творчески търсения на фотографи и създатели на филми, Sony показва пълноформатните безогледални серии фотоапарати α9 и α7, които предоставят възможности за нови визуални творения, наред с пълна гама от специално създадени обективи за безогледалната система, включително G Master, както и творби на професионални фотографи.

Само с един байонет (E-байонет), потребителите могат да покрият широк набор от фото и видео камери, като Sony разширява своите продуктови линии, които могат да работят с голям спектър от специално създадени обективи. Изложени са цифров фотоапарат α със сменяеми обективи (съвместим с обективи с E-байонет, които поддържат пълноформатни и APS-C size сензори за изображения), XDCAM видео камера и професионалната кинокамера CineAlta VENICE.

Sony има за цел допълнително да усъвършенства възможностите и функциите на петте ключови характеристики на своите безогледални фотоапарати (обектив, качество на изображенията, скорост, живот на батерията, компактност и лекота).

PlayStation

PlayStation – най-голямата "общност по интереси" на Sony – продължава да се разраства, стъпвайки върху мощта на PlayStation 4 (PS4), която наскоро мина 91.6 милиона продадени бройки в глобален мащаб и PlayStation Network, която има над 90 милиона активни месечни потребители. На щанда в рамките на CES 2019 посетителите могат да играят PS4 и VR игри като екшън заглавието Astro Bot: Rescue Mission на PlayStation VR – VR системата, която обогатява изживяването на играчите и допълнително увеличава притегателната сила на PS4 платформата.
още по темата

Sony обновява потребителския си клас безогледални камери с α6400

Това ли е новият базов модел на компанията?
16.01.2019 / 10:34

CES 2019: Първите 15-инчови лаптопи с OLED екрани

Такива продукти подготвят HP и Lenovo, но вероятно те няма да са единствени
10.01.2019 / 04:19

CES 2019: Lumen помага да отслабнете на "един дъх"

Потребителите издишат в устройството, а то измерва метаболитните процеси чрез нивата на въглероден диоксид
09.01.2019 / 11:32

CES 2019: 8К технологията остава бутикова поне до 2023 г.

Тогава се очаква глобалните продажби на 8K телевизори да достигнат 11 милиона броя годишно, от едва 400,000 през 2019 г.
09.01.2019 / 10:34

CES 2019: Samsung пуска нови роботи и екзоскелет

Това е изцяло ново поле на развитие за компанията за потребителска електроника
08.01.2019 / 11:44
Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.