Samsung завземат 61% от пазара на 3D телевизори

Южнокорейците се откъсват осезаемо пред конкуренцията

Пазарът на 3D технологии продължава да расте със сериозни темпове и съвсем нормално се очаква, че някои компании ще искат да установят влиянието си още във времето когато пазара тепърва се развива. По всичко личи, че осезаемо напред са се откъснали южнокорейците от Samsung, които за последния месец са отговорни за 61 процента от продажбите на 3D телевизори в световен мащаб.

За да постигнат това, от Samsung се представят блестящо в няколко направления. Първо, компанията предлага 3D решения, на които цялото семейство може да се забавлява, заедно с Active 3D технологията си, която удвоява резолюцията (Full HD, 1080p за всяко око). Второ, южнокорейците предлагат активните си 3D очила на апетитната цена от 50 долара (голяма част от конкуренцията продава тези очила в диапазона 100 - 200 долара). И трето, почти всеки клас 3D телевизор на Samsung идва с два чифта безплатни 3D очила.

При това стечение на обстоятелства, ще е особено интересно как в следващите месеци конкуренцията ще отговори на Samsung.

 

 

Източник: http://news.cnet.com

Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.