Tyxo.bg counter

Facebook обещава нови настройки във връзка с GDPR

Социалната мрежа Facebook ще пита потребителите си дали искат да получават персонализирани реклами в зависимост от своите интереси, както дали на техните профили да бъде споделяна религиозна и политическа информация.

От компанията споделят, че ще въведат промените първо на Стария континент, за да изпълнят, за да изпълнят изискванията не европейския Общ регламент относно защитата на данните (GDPR). Той влиза в сила от 25 май 2018 г. и променя начина, по който се управлява лична информация.

Потребителите ще бъдат подканени да разрешат използването на система за лицево разпознаване, която Facebook използва извън ЕС, чрез която социалката автоматично предлага кои хора да бъдат отбелязани на снимки и във видеа.

Подготвен е и нов пакет с условия за ползване. От компанията подчертават, че чрез няма да искат от потребителя разрешения за споделяне на нови, нито търсят начин за продажба на потребителски данни на рекламодатели други партньори.

Припомняме, че Facebook се намира в средата на звучен скандал, причина за който е изтичането на данни за десетки милиони потребители на социалната мрежа без тяхно разрешение. Получател на информацията е била компанията Cambridge Analytica, която работеше за Доналд Тръмп по време на последните избори за президент на САЩ.

Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.