Tyxo.bg counter

Facebook пуска реклами с добавена реалност

Новата опция ще ви позволи да „пробвате” продукти, докато сърфирате в платформата.

Днес по време на събитие в Ню Йорк Facebook обяви, че в момента компанията тества реклами с добавена реалност в секцията „Новини”. Новата опция, която за момента ще е достъпна само в САЩ, ще позволи виртуално да пробвате продукти, включително модни аксесоари, козметика, мебели и други. Целта, разбира се, е да се визуализира даден артикул и да ви помогне да решите дали ще ви отива или ще пасва на интериора. Michael Kors ще бъде първата марка, която ще има реклами с добавена реалност в социалната мрежа. Тя ще позволи на потребителите да мерят различни модели слънчеви очила. Използвайки камерата, те ще могат да ги сложат и след това да ги купят, ако искат – всичко това ще бъде възможно в самата реклама.

От Facebook обясниха, че идеята зад новото решение е да се открият нови начини, чрез които потребителите да преминат от откриването на продукта до незабавната му покупка. „Хората сега очакват персонализирано и визуално вдъхновяващо изживяване, независимо дали пазаруват през телефона си или в магазина”, допълват от компанията.  Самите реклами с добавена реалност изглеждат като традиционните, статични такива, но те „оживяват”, след като се кликне върху тях или се избере бутонът „Натисни, за да пробваш”.

Тези реклами са последния пример как социалната мрежа се опитва изцяло да се възползва от възможностите на добавена реалност. През май компанията обяви, че ще си сътрудничи с Nike. Макар че в момента Michael Kors е единствената марка, която ще тества такъв тип реклами, Facebook уверява, че в близко бъдеще още организации ще се присъединят.

Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.