Tyxo.bg counter

Facebook обмисля да въведе платен абонамент

Социалната мрежа обмисля нови опции как да увеличи своите приходи.

 

Когато главният изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг свидетелства пред сенатска комисия по-рано този месец, той намекна, че компанията обмисля възможности за въвеждане на платен абонамент. Същевременно Зукърбърг изрично подчерта, че компанията му винаги ще предлага и свободна версия на социалната мрежа. Тази седмица главният оперативен директор на Facebook Шерил Сандбърг дори беше по-конкретна: „ние определено изучаваме много други форми на допълнителни приходи, включително абонамент“.

Самият факт, че Сандбърг толкова скоро след Зукърбърг споменава платената версия на социалната мрежа, определено не е без значение. Засега никой от компанията не е уточнил каква точно ще бъде разликата между платеното изживяване от предлаганото в момента. Вероятно това ще включва по-добра защита на личните данни, което ще подтикне много от потребителите поне да разгледат възможността за абониране. В крайна сметка няма да е необходима чак толкова голям клиентски масив, за да се превърне подобно решение в значителен източник на приходи за Facebook.

Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.