Tyxo.bg counter

Нова услуга на Теленор ще позволява подмяна на телефона всяка година

Изследване отчита високо ползване на абонаметни планове у нас, спрямо други държави от региона.

От началото на ноември клиентите на Теленор (Telenor) ще имат на разположение услуга, която ще им позволява да сменят смартфона си всяка година при сключване на 24-месечен договор с изплащане мобилно устройство. Тя се казва Upgrade и за ползването ѝ човек трябва да плаща по 7 лв. на месец. При изтичане на първата година от срока потребителят връща взетото в началото на срока устройство и си избира ново от специален списък.

Клиентите могат да изберат дали да закупят новото устройство в брой или с договор за лизинг, като и двата случая е необходимо подновяване на договора за мобилни услуги за нов период. От компанията споделят, че възнамеряват да рециклират връщаните смартфони. Затова едно от изискванията е те да бъдат в добро състояние.

Потребителите могат да прекратят ползването на услугата по всяко време без да дължат неустойки, подчертават още от Теленор. Също така те имат на разположение избор дали да продължат да ползват услугата след подмяна на устройството.

Новината бе съобщена по време на третото издание на медийното събитие Telenor digital day, на компанията съобщават новини около нея. Един от домакините на събитието бе Оле Бьорн Шулстъд, главният изпълнителен директор на Теленор България, който описа работата на телекома различните държави. По думите му от около половин година дейностите на компанията са разделени на четири клъстера, в които попадат страни, където бизнесът има общи черти: Скандинавски, Централна и Източна Европа (ЦИЕ), Развиваща се юго-източна Азия, както и Развита Азия. Тази стратегия е част от процес по “опростяване”, както го наричат вътре в компанията.


Нова услуга на Теленор ще позволява подмяна на телефона всяка година

© Александър Главчев, pcworld

На събитието бяха представени резултати от скорошно изследване, проведено в ЦИЕ клъстера, в който попадат България, Унгария, Сърбия и Черна гора. Те бяха обявени Галина Чулева, главен директор „Стратегия и трансформация“.

Значително по-високо у нас, спрямо средното за клъстера, е използването на абонаментни планове – 86 срещу 67%. 70 на сто от анкетираните българи използват смартфони, при 68% средно за ЦИЕ. Средното ниво за ЕС пък е 82 на сто. 

Също така почти всеки нашенец, разполагащ със смарт телефон, го използва за достъп интернет през мобилната мрежа – 69% (63% – ЦИЕ). 95 на сто от тези хора използват OTT услуги (т.е. достъп до аудио, видео и други медии през Мрежата).

По отношение на начина за достъп до интернет малко над половината от запитаните посочват, че се възползват както от мрежите на операторите, така и от Wi-Fi точки. 9% от българите ползват само Wi-Fi (30% в ЦИЕ). Освен това 39% от запитаните нашенци споделят, че използват 4G мрежите (при 24% за ЦИЕ клъстера).

 


Нова услуга на Теленор ще позволява подмяна на телефона всяка година

© Александър Главчев, pcworld

Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.