Tyxo.bg counter

L’Oreal и Facebook си партнират в проект за виртуално пробване на гримове

Опцията ще стартира с марки като NYX and Urban Decay.
L'Oreal и Facebook искат да бъдат част от вълнението, свързано с добавената реалност. Двете компании си партнират в проект за виртуално пробване на гримове. Не е особено учудващо, че опцията ще се появи в Instagram. Засега не е ясно кога точно ще бъде пусната, а от Facebook отбелязаха, че "в крайна сметка" потребителите ще я видят в лентата.

Това е голяма крачка за бизнеса на L'Oreal, като компанията отбелязва, че приходите от електронна търговия почти са се удвоили през последните три години. L'Oreal купи технологичната компания, разработваща продукти за красота, Modiface, през март; както и няколко приложения за красота, включително смарт огледало с добавена реалност, което поставят грим върху лицето в реално време.

Макар че датата на излизане не е определена, то първите марки, с които L'Oreal ще работи вече са известни. А това са именно Lancome, NYX, Urban Decay и Yves Saint Laurent.
още по темата

Messenger Kids на Facebook вече позволява на децата да изпращат покани за приятелство

Все пак родителите ще трябва да одобрят всяко допълнение.
14.08.2018 / 09:49

Facebook тества услуга за запознанства

Засега обаче не е обявена официална дата за пускането на опцията.
06.08.2018 / 09:41

Магазин с изкуствен интелект ще помага при избора на тоалети

Технология на Alibaba ще помага за подбирането на тоалети по време на пазаруване.
04.07.2018 / 12:00
Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.