Tyxo.bg counter

Nielsen: Все повече домакинствата имат “умен” телевизор

Над 90% от домакинствата в София имат достъп до интернет у дома

Повече от половината от българските домакиства вече разполагат с поне един телевизор с плосък екран, показват данните на Nielsen. От компанията допълват, че притежаването на такава техника пряко кореспондира със социо-икономическата група, към която принадлежат домакинствата.

Близо 90% от тези, които попадат в най-високо поставената група А, притежават телевизор с плосък екран, докато само едно от четири домакинства от най-ниско поставената група притежава плазмен, LCD, LED или друг, различен от CRT телевизионен приемник, коментират анализаторите.

По подобен начин, достъп до интернет имат главно домакинствата от големите градове или тези, попадащи в горните социо-икономически групи. Само една четвърт от домакинствата в София нямат достъп до домашен интернет, но и те биха могли да се свързват, използвайки други начини на достъп (например чрез мобилен телефон). Процентът на софийските домакинства, попадащи в двете най-високо поставени социо-икономически групи и имащи достъп до домашен интернет надвишава 90%.


Nielsen: Все повече домакинствата имат “умен” телевизор

© Александър Главчев, pcworld

Според Nielsen достъпът до интернет в домакинствата расте, но с по-бавни темпове от нарастването на броя на телевизорите с плосък екран.

Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.