Tyxo.bg counter

The Witcher 3: Wild Hunt – всичко, което трябва да знаем

Броени дни преди премиерата на играта обобщаваме по-важната и интересна информация за The Witcher 3: Wild Hunt.

The Witcher 3: Wild Hunt отдавна се оформя като едно от истински големите събития в гейминга. Откакто се появи оригинала през 2007-ма година, мрачният фентъзи свят преплитащ политически интриги в стил Game of Thronesзавоюва фенове по цял свят, включително и по нашите ширини. А сега, с третото си издание, когато играта придобива масивен, дишащ, отворен свят, очакванията на RPG феновете се изстрелват в небесата.

Броени дни преди премиерата на играта ще ви представим по-важната и интересна информация за The Witcher 3: Wild Hunt с надеждата, че така ще направим чакането по-малко болезнено.


За миналото на Geralt и мащабната история на The Witcher

Ако изпитвате някаква неувереност в TheWitcher 3 заради тройката в заглавието и вероятността, че има много да наваксвате с историята от предходните игри, не се тревожете. Освен че The Witcher 3: Wild Huntне е директно продължение и спокойно може да се отчете като самостоятелна история, по-интересните моменти от миналото ще бъдат разказани с ретроспективни сцени и диалог. За ветераните, в новата игра ще видим развитието на редица герои, които единствено са били споменавани преди.


The Witcher 3: Wild Hunt – всичко, което трябва да знаем

© PCWorld България, pcworld

Ciri е вторият играем персонаж

Симпатичната девойка, която несъмнено сте забелязали от скрийншотите наоколо, е новият играем персонаж. Тя е чирак на Geralt и в хода на действието ще става все по-уверена в способностите си. Превключването между двамата няма да е свободно, а на определени моменти от развитието на основната сюжетна линия.

Светът е много, МНОГО по-голям

Досега The Witcher игрите следваха линейна структура, но вече имаме отворен свят, толкова масивен, че на човек може да му се завърти главата. Ако трябва да боравим с цифри, картата на The Witcher 3 е 136 кв. км, което е около 35 пъти повече от The Witcher 2, 3 пъти повече от Far Cry 4 и 3.5 пъти повече от Skyrim.


The Witcher 3: Wild Hunt – всичко, което трябва да знаем

© PCWorld България, pcworld

Самият свят е разделен на три основни локации – едната включва гигантския град Novigrad (в пъти по-голям от Wyzima в първата игра); втората е блатиста местност наречена No Man's Land, а третата е снежна и планинска тундра. Добра новина е, че е въпрос на личен избор дали ще изследвате света парче по парче или ще се впуснете в обиколка още от началото – цялата карта е отворена и преминаването през отделните зони се случва моментално, без зареждащи екрани (зареждане ще има единствено при пускане на играта, при бързото пътуване от зона в зона и след умиране). Освен това, противниците винаги ще са около вашето ниво, което означава, че няма да има места, където враговете ще ви убиват с един удар.

Работата на вещера няма свършване

В Wild Hunt, както подсказва заглавието, ще трябва да вземете професията на вещера в най-буквален смисъл и да пълните джобовете си с парите от лова на опасни и най-вече грозни чудовища.Ловът ще е основният източник на приходи за Geralt и Ciriи в колкото по-опасни приключения се впускате, толкова по-голяма ще е наградата.


The Witcher 3: Wild Hunt – всичко, което трябва да знаем

© PCWorld България, pcworld

Откриването на целите ще е подобно на детективския режим в Batman игрите, където свръхсетивността на главния герой му показва различни следи. Но някои зверове ще са толкова трудни за откриване и проследяване, че ще ви се налага да се вслушвате в звуците (или липсата на такива) около себе си. Според разработчиците обаче, налични ще бъдат и редица други странични дейности, от които могат да се изкарват пари с цел закупуване на брони, материали за занаятчийството или просто да се развеселите с няколко бири в местната таверна.

Живият свят

CD Projekt имат изключително високи цели по отношение на размера на картата, но това би било напразно, ако нямаме какво да правим в този свят. Населението по селата и градовете ще си има своите рутинни задачи, докато пътувате ще се появяват произволни странични куестове, а дори и климатичните условия ще афектират приключенията на двамата главни герои. Настоящето им местоположение, също ще се отразява върху състоянието на дадена зона и действията, в които участвате.


The Witcher 3: Wild Hunt – всичко, което трябва да знаем

© PCWorld България, pcworld

С други думи, когато пътувате през разкъсваната от конфликти No Man’s Land, постоянно ще попадате на злосторници тормозещи мирното население или на враждуващи фракции; в по-стабилните и мирни локации, задачите, които ще трябва да изпълнявате ще са основно политически проблеми, семейни драми или чисто комични ситуации.

Вещерските възприятия са подобрени

Освен за ловуване и проследяване на врагове, вещерските възприятия са развити допълнително и вече ще помагат дори и в битките. В предишните игри, нашия човек трябваше да намира книги или да изкопчва допълниелна информация от NPC-тата за слабостите на определени врагове. Но в резултат, слабостите на враговете се изразяваха в това да се открие срещу какъв тип атака приемат по-малко поражения. Е, в Wild Hunt ще можем буквално да надникнем в анатомията на противниците.


The Witcher 3: Wild Hunt – всичко, което трябва да знаем

© PCWorld България, pcworld

Сега, когато Geralt си е написал домашното, умението Witcher Senses ще се активира и показва жизненоважните органи и слабите места на дадения враг. За пример, някои вампири имат отровна жлеза, която може да доведе до много проблеми при ухапване, но задействането на Witcher Senses дава на Geralt тактическо преимущество, позволявайки му да забави времето докато се води битката и да прониже с меча си мястото, където е жлезата на вампира.


Продължава на следващата страница


И докато сме на темата за битките...

В Wild Hunt боят ще е по-интимен, с по-голям контрол върху атакуващите комбинации и движения. Преди нашият човек автоматично правеше дълги комбо сесии, които веднъж стартирани нямаше как да бъдат прекъснати. Сега едно натискане на бутон, означава едно замахване с меча, а второ и трето, могат да се превърнат в комбо движение, което може да се прекъсне по всяко време.

Движенията на Geralt, също са изцяло преработени и това ще даде явен отклик при битките. Умения, като париране и движение едновременно, ще се придобиват с качването на нивата. Оттам нататък, тези умения ще се ъпгрейдват и доразвиват, стигайки специални офанзивни и дефанзивни комбота.



The Witcher 3: Wild Hunt – всичко, което трябва да знаем

© PCWorld България, pcworld

Знаците получават сериозен ъпгрейд

Накратко, вещерите са средновековни ловци на чудовища, чийто сили и възможности са идентични с тези на джедайте. А знаците са еквивалента на Силата. Geralt ги използва, за да прилага ударна вълна, да стреля с огнени топки от ръцете си, да поставя енергийни капани или да извършва трикове със съзнанието на жертвите си. Накратко, знаците са интегрална част. В Wild Hunt, знаците вече се разделят на два отделни режима. Да вземем за пример Yrden капана, който поставен на земята ще зашемети всеки стъпил на него враг. Това е първият му режим. При активирането на втория, капанът автоматично се преобразува в стационарна оръдейна кула, която засича и стреля по враговете с енергийни залпове.


The Witcher 3: Wild Hunt – всичко, което трябва да знаем

© PCWorld България, pcworld

Занаятчийството става по-експериментално

Както вече споменахме, Geralt ще има доста неща за вършене из огромния отворен свят. Но можете да очаквате, че ще трябва да се отделя време и за събирането на материали, с които да правите собствени предмети. Освен с добре познатата алхимия, Geralt ще се занимава и с рецепти за подобряването на оръжията и броните си. В предишните игри, този елемент беше застъпен, но сега в действие влизат множество категории на съставките. Това означава, че когато намерите рецепта за създаването на стандартен меч, избирането на специфични типове материали ще носи различен резултат. За пример, наместо да използвате желязо за направата на меча, можете да изберете сребро или драконови люспи, които ще дадат различни характеристики на меча.


The Witcher 3: Wild Hunt – всичко, което трябва да знаем

© PCWorld България, pcworld


DLC-тата

В днешно време безплатните DLC-та са по-рядко срещано явление, отколкото йети, но поляците са решили да зарадват всички закупили The Witcher 3: Wild Hunt (независимо от платформата и изданието на играта) с цели 16 безплатни DLC-та. Те ще бъдат пускани в период от 8 седмици след официалната премиера, като първите две ще са комплекта Temerian Armor (за Geralt и за коня му) и колекция бради и прически, които ще акцентират върху персонализирането на Geralt. Вторите, ще са алтернативен външен вид за магьосницата Yennefer и допълнителен куест свързан с изчезнали миньори от селцето Skellige. За останалите 12 DLC-та все още няма информация, но такава очакваме да се появи с премиерата на играта.


The Witcher 3: Wild Hunt – всичко, което трябва да знаем

© PCWorld България, pcworld


Експанжъните

След като сте си освободили графика за едни 200+ часа геймплей с минаването на основните куестове и общо взето всяка странична мисия, пригответе се за още повече! През октомври ще се появи първият експанжън Hearts Of Stone, който ще поведе Geralt към приключения в най-затънтените части на No Man's Land. Hearts Of Stone се очаква да добави около 10 часа допълнителен геймплей към играта.

В началото на 2016-та, ще се появи вторият експанжън Blood And Wine, който ще добави изцяло нова зона към играта наречена Toussaint. Тук ще са ви необходими още поне 20 часа, за да минете през историята.

По отделно експанжъните ще струват по 15 долара, но ако ги закупите заедно ще струват общо 25 долара.


The Witcher 3: Wild Hunt – всичко, което трябва да знаем

© PCWorld България, pcworld

PC системни изисквания

Първо, редно е да споменем, че през март Nvidia обявиха, че с покупката на всяко ново GPU ще дават безплатно копие на The Witcher 3: Wild Hunt. Ако сте фенове на поредицата, но и искате да направите ъпгрейд на видеото, сега е идеалният момент. Що се отнася до РС системните изисквания, те са следните..

Препоръчителни

- Intel CPU Core i7 3770 3.4 GHz / AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz

- Nvidia GPU GeForce GTX 770 / AMD GPU Radeon R9 290

- RAM 8GB

- OS 64-bit Windows 7 или 64-bit Windows 8 (8.1)

- Direct X 11

- HDD Space 40 GB

Минимални

- Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940

- Nvidia GPU GeForce GTX 660 / AMD GPU Radeon HD 7870

- RAM 6GB

- OS 64-bit Windows 7 или 64-bit Windows 8 (8.1)

- Direct X 11

- HDD Space 40 GB

Сексът в The Witcher 3: Wild Hunt 

The Witcher поредицата е станала нарицателна с дръзкото си отношение към секса. И ако трябва да търсим оправдание за това, то поляците имат съвсем основателно такова – не става въпрос за сцени на еротика, които са в играта, само за да бъде по-пикантна, а за начин да покажеш емоционалната обвързаност на персонажите. Е, в новата игра, имайте предвид, че са записани 16 часа моушън кепчъринг само и единствено за секс сцени. Това разбира се, не означава 16 часа нон-стоп секс, но да кажем, че в The Witcher 3 ще има какво да се види в това отношение. Играта дори започва със секс сцена между Geralt и Yennefer. Според CD Projekt RED, сексът е оптималният вариант за установяване на взаимоотношения между персонажи, без да се отделя ценно време в разнищване на комплексни социални механики. Така играча ще има основателна сантиментална причина да търси и да защитава Yennefer в предстоящите събития от историята на The Witcher 3.


The Witcher 3: Wild Hunt – всичко, което трябва да знаем

© PCWorld България, pcworld

Множеството завършеци на играта

The Witcher 3 може да завърши по 36 различни начина. Да, съвсем правилно – "36"! Това означава, че краят, който ще получите, ще бъде интимен, силно обвързан с начина, по който сте играли и сте взимали решения, а няма просто да виси във въздуха просто защото е дошло време историята да свърши. Това ще е ВАШИЯТ начин да свърши играта. Интересното е, че след като завършите основната сюжетна линия, ще можете да продължите да изпълнявате мисии и да се разхождате из отворения свят, но белезите, които сте оставили по света ще останат. Това означава, че ако сте опожарили село по-рано, няма да получите куестове от това място след края на играта. Съответно, краят на играта, ще отключи странични мисии, които преди това не са били видими.

Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.