Tyxo.bg counter

Голям ръст при смартфон аксесоарите у нас през 2016-a очаква TP-LINK

Според TP-LINK повишаването на степента на проникване на широколентов Интернет и пускането на 4G мрежи ще доведе до нарастване на продажбите на Wi-Fi устройства и аксесоари за смартфони на българския пазар през тази година, като особено силно ще расте Power Bank сегмента, в който компанията очаква растеж от над 500%.

Смартфон пазарът може и да върви към насищане, но разпространението на този тип мобилни устройства води след себе си като следствие и раздвижване в други сегменти, които тепърва ще растат. Така смятат в българското подразделение на производителя на мрежово оборудване TP-LINK, което тази година смята да заложи на развитието най-вече на своята гама мобилни аксесоари и широколентовите маршрутизатори през 2016 г.

“Засиленото проникване на смартфони на българския пазар, стартирането на 4G услуги и развитието на широколентов интернет ще бъдат движеща сила за пазара на безжичните устройства и мобилни аксесоари през 2016 г. Българските потребители са добре информирани и запалени по новите технологии, затова и използването на смартфони постоянно нараства. Тази година очакваме разрастване и на пазара за Wi-Fi оборудване и мобилни аксесоари ", коментира Ана Чакърова, бизнес мениджър за TP-LINK България.

Що се отнася до Wi-Fi устройствата, от компанията смятат, че тази година българските потребители ще направят преход от 150Mpbs устройства към 300Mbps такива, а потребителите от големите градове ще насочат своите предпочитания към 801.11ac маршрутизаторите, които  предоставят по-добри скорости на трансфер и възможности да се работи едновременно в двата честотни обхвата от 2.4GHz и 5GHz и поддържат гигабитови скорости.


Голям ръст при смартфон аксесоарите у нас през 2016-a очаква TP-LINK

© PCWorld България, pcworld

Тъй като комуникационните приложения и изращането на имейли са сред най-използваните функции от родните потребители, увеличението на интереса към видео съдържание и разговори ще наложи ползването и на широколентови пакети, предлагани от местните интернет доставчици. Друг фактор за засиления интерес към Wi-Fi устройства и аксесоари е свързан с растящия брой потребители, които пазаруват онлайн - през изминалата година повече от 50% от местните интернет потребители са пазарували онлайн.

В TP-LINK очакват, освен интереса към външните батерии и усилватели на сигнала, да се засили и търсенето на продукти и устройства за интелигентни домове, като интелигентни контакти, превключватели и други.

В светлината на всичко това, основен фокус за TP-LINK през 2016 г. у нас ще бъде засиленото присъствие на местния пазар и добрите отношения с дистрибутори и доставчици на интернет услуги. Тъй като пазарът е силно диверсифициран, а българските потребители тъсят най-доброто съотношение между цена и производителност, въвеждането на най-иновативните Wi-Fi решения и аксесоари ще са в основата на стратегията на компанията да запази ръководната си позиция на българския пазар през 2016 г., отбелязват от местния офис на производителя.

Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.