Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Facebook обмисля да въведе платен абонамент

Социалната мрежа обмисля нови опции как да увеличи своите приходи.

26 април 2018
2363 прочитания
0 одобрения
5 неодобрения

 Facebook обмисля да въведе платен абонамент

Когато главният изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг свидетелства пред сенатска комисия по-рано този месец, той намекна, че компанията обмисля възможности за въвеждане на платен абонамент. Същевременно Зукърбърг изрично подчерта, че компанията му винаги ще предлага и свободна версия на социалната мрежа. Тази седмица главният оперативен директор на Facebook Шерил Сандбърг дори беше по-конкретна: „ние определено изучаваме много други форми на допълнителни приходи, включително абонамент“.

Самият факт, че Сандбърг толкова скоро след Зукърбърг споменава платената версия на социалната мрежа, определено не е без значение. Засега никой от компанията не е уточнил каква точно ще бъде разликата между платеното изживяване от предлаганото в момента. Вероятно това ще включва по-добра защита на личните данни, което ще подтикне много от потребителите поне да разгледат възможността за абониране. В крайна сметка няма да е необходима чак толкова голям клиентски масив, за да се превърне подобно решение в значителен източник на приходи за Facebook.

Прочетете още: Facebook обещава нови настройки във връзка с GDPR

0 одобрения
5 неодобрения
Още от рубрика "Бизнес"
КОМЕНТАРИ ОТ  
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Facebook обмисля да въведе платен абонамент"



    

абонамент за бюлетина