Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Facebook ще ограничи данните, които рекламодателите могат да използват за таргетиране на аудитория

Също така социалната мрежа спира да предлага анонимизирани данни на информационните брокери.

29 март 2018
1778 прочитания
0 одобрения
0 неодобрения

 Facebook ще ограничи данните, които рекламодателите могат да използват за таргетиране на аудитория

Facebook все още е решен да увери потребители в сигурността на техните данни на фона на скандала с Cambridge Analytica. Социалната мрежа въвежда ограничения за това какво рекламодателите могат да правят с данните. Facebook преустановява своята услуга Partner Categories, която позволява на трети страни оставчици на данни да предлагат таргетиране на аудитория директно през социалната мрежа. Вместо това сега те ще трябва да разчитат на информацията от рекламодателите (например чрез доброволно предоставени имейли) или чрез самия Facebook. Ще са необходими около шест месеца, за да стартира програмата, но от компанията очакват това значително да подобри неприкосновеността на личните данни.

Подобни мерки нямаше да спрат дейността на Cambridge Analytica (която събираше данни под предлог за проучване), те обаче може би ще затруднят работата на по-малките фирми, които не могат да си позволят да си набавя собствена информация. Вероятно обаче Facebook ще спре да купува данни, събрани чрез подозрителни практики. Каквото и да изгуби сега компанията, то тя ще спечели в бъдеще, избягвайки нов скандал, който може да доведе до това потребителите да напуснат сайта.

Facebook ще ограничи данните, които рекламодателите могат да използват за таргетиране на аудитория

0 одобрения
0 неодобрения
Още от рубрика "Защита и сигурност"
КОМЕНТАРИ ОТ  
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Facebook ще ограничи данните, които рекламодателите могат да използват за таргетиране на аудитория"



    

абонамент за бюлетина