Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Роботи ще консултират клиенти във високотехнологичните офиси на Банка ДСК

02 ноември 2017
4885 прочитания
3 одобрения
5 неодобрения

Хуманоидният робот Pepper ще участва процеса на консултиране на Банка ДСК. От началото на ноември машината напътства хората във високотехнологичния офис на кредитната институция в „Сердика център“. 

Роботът Pepper

От там допълват, че са първата банка на Балканския полуостров, която въвежда изкуствен интелект чрез хуманоиден робот в процеса на консултиране на своите клиенти.

Прочетете още: Банка ДСК отвори технологичен офис и във Варна

Роботът може да запознава клиентите с всички актуални банкови продукти на български език чрез специално вградения в него екран, където ще бъде показвана цялата нужна информация. Освен това Pepper е способен да забавлява с танц и да разказва приказки за малките посетители.

От Банка ДСК разглеждат включването на изкуствен интелект в банковото консултиране като следващата стъпка в развитието на иновативните си офиси.

3 одобрения
5 неодобрения
Още от рубрика "Любопитно"
КОМЕНТАРИ ОТ  
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Роботи ще консултират клиенти във високотехнологичните офиси на Банка ДСК"



    

абонамент за бюлетина