Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Nielsen: Все повече домакинствата имат “умен” телевизор

Над 90% от домакинствата в София имат достъп до интернет у дома

13 септември 2017
4552 прочитания
12 одобрения
2 неодобрения

Повече от половината от българските домакиства вече разполагат с поне един телевизор с плосък екран, показват данните на Nielsen. От компанията допълват, че притежаването на такава техника пряко кореспондира със социо-икономическата група, към която принадлежат домакинствата.

Близо 90% от тези, които попадат в най-високо поставената група А, притежават телевизор с плосък екран, докато само едно от четири домакинства от най-ниско поставената група притежава плазмен, LCD, LED или друг, различен от CRT телевизионен приемник, коментират анализаторите.

Домакинсватата притежаващи плосък телевизор

Прочетете още: Къде хората не могат да живеят без интернет?

По подобен начин, достъп до интернет имат главно домакинствата от големите градове или тези, попадащи в горните социо-икономически групи. Само една четвърт от домакинствата в София нямат достъп до домашен интернет, но и те биха могли да се свързват, използвайки други начини на достъп (например чрез мобилен телефон). Процентът на софийските домакинства, попадащи в двете най-високо поставени социо-икономически групи и имащи достъп до домашен интернет надвишава 90%.

Домакинствата, разполагащи с домашен интернет

Според Nielsen достъпът до интернет в домакинствата расте, но с по-бавни темпове от нарастването на броя на телевизорите с плосък екран.

12 одобрения
2 неодобрения
Още от рубрика "Любопитно"
КОМЕНТАРИ ОТ  
КОМЕНТАРИ
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Nielsen: Все повече домакинствата имат “умен” телевизор"



    

абонамент за бюлетина