Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Emarketer: Намалява броят на американските тийнейджъри, които използват Facebook

Общият брой на хората с профил във Facebook до края на 2017-та, се очаква да надхвърли 2 млрд.

22 август 2017
1412 прочитания
0 коментара
1 одобрение
0 неодобрения
Спад на потребителите между 13 и 19 -годишна възраст, ще преживее най-голямата социална мрежа в света през настоящата година. Прогнозата е на анализаторите от  EMarketer.  
Това е първото очаквано намаление на броя на потребителите на Facebook , независимо от възрастовата група, уточняват от пазарната компания. 
Според Emarketer, през 2017-та, броят на абонатите между 12 и 17-годишна възраст ще спадне с 3.4 процента до 14.5 млн. души.  Американските тийнейджъри мигрират към приложенията за споделяне на снимки Snapchat на компанията Snap и Instagram на  Facebook, се казва в съобщението на Emarketer. 
Въпреки промените в потребителските навици на американците , по света Facebook продължава да увеличава абонатите си, които до края на годината ще надхвърлят 2 млрд. души. Голямата болка на социалната мрежа, обаче, остават младите, защото ако те свикнат да я ползват от рано, ще продължат и след като пораснат, когато от абонати ще се превърнат в рекламодатели.  
Според Оскар Ороско, аналитик в  Emarketer: „Тийнейджърите и 20-годишните, са по-малко ангажирани във Facebook: логват се по-рядко и прекарват по-малко време в нея“. 
От друга страна, отбелязва той, има и много подрастващи, които никога не са използвали Facebook, но са фенове на платформата за споделяне на снимки Instagram. 
1 одобрение
0 неодобрения
Още от рубрика "Интернет"
КОМЕНТАРИ ОТ  
КОМЕНТАРИ
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Emarketer: Намалява броят на американските тийнейджъри, които използват Facebook"



    

абонамент за бюлетина